- Az Among Us a tavalyi év egyik legnépszerűbb játéka volt
- Ez pedig alaposan megviselte a fejlesztőket
- Akik közül sokan kiégésre panaszkodtak nemrég egy interjúban
- Among Us ajánlónkat itt olvashatjátok
A tavalyi év egyik legnagyobb indie sikersztorija az Among Ushoz köthető. Az Innersloth eredetileg még 2018-ban megjelent játéka derült égből villámcsapásként letarolta az egész játékipart, és hosszú hónapokig szinte nem is volt olyan streamer vagy youtuber, aki ne szentelt volna hetente pár videót vagy pár adást ennek az egymás hátbadöfködésére kihegyezett programnak.
A hirtelen jött népszerűségnek azonban akadt egy árnyoldala is: mivel az Innersloth csapata alig pár emberből állt, ezért villámgyorsan hatalmas terhelés szakadt a fejlesztőkre, amiről nemrég egy interjúban is beszéltek. Az itt elhangzottak alapján pedig a stúdió legtöbb munkatársa egyszerűen kiégett: úgy érezték, az életük már csak és kizárólag az Among Usról szól, míg mások a negatív visszajelzések hatására kezdték úgy érezni, hogy már nem is akarnak a játékon dolgozni a továbbiakban.
A stúdió épp ezért kicsit vissza is fogta magát a munkák terén. Az Among Us frissítéséről természetesen nem mondtak le (hogy mást ne mondjuk, már készülnek a 15 fős meccsek, ahol akár 3 imposztor is lehet), csak innentől kezdve kevésbé siettetik majd a munkát.