Most azonban végre újra megszólalt, ráadásul nem csak egy régóta várt projektjéről, hanem egy teljesen új játékról is szólt. Először is a Grimm (amelyet a GameTap terjeszt majd, a Sam & Max kiadói) nagyon jól halad: a 24 részesre tervezett két szezonból az első (12 rész) már szinte teljesen készen van állítólag, az utómunkák vannak csak hátra: így tehát a gárda nem esik a Half-Life sorozat hibájába, és az őrült nyomozópáros stílusában, fix időközönként jelenik majd meg, remélhetőleg tényleg a közeljövőben.
Ami viszont új, hogy McGee véletlenül elpletykálta: egy Unreal Engine 3 motorra fejlesztett programja is készül, amelyet, akár csak az Alice-t (és nem úgy, mint például a Scraplandet, vagy a Bad Day in Los Angelest) teljes egészében maga kontrollál majd, és szintén egy elborult mese játékváltozata lesz... (Talán a régóta várt Óz?). Reméljük, a közeljövőben sok minden kiderül majd a cuccról!
Ami viszont új, hogy McGee véletlenül elpletykálta: egy Unreal Engine 3 motorra fejlesztett programja is készül, amelyet, akár csak az Alice-t (és nem úgy, mint például a Scraplandet, vagy a Bad Day in Los Angelest) teljes egészében maga kontrollál majd, és szintén egy elborult mese játékváltozata lesz... (Talán a régóta várt Óz?). Reméljük, a közeljövőben sok minden kiderül majd a cuccról!
Ennél sokkal többet senki sem tud.