Ugyan a játékvilág nagyobbik része most valószínűleg a S.T.A.L.K.E.R. 2-vel van elfoglalva, de ne feledjük, hogy pár nappal ezelőtt, egészen pontosan november 19-én egy másik nagynevű folytatás is megjelent: a Microsoft Flight Simulator 2024. Míg előbbi cím tarolt a Steamen, utóbbinak már nem volt ennyire egyszerű rajtja...
Szerverproblémák, fagyások, végtelen bejelentkezési kísérletek, kevés FPS és órákig tartó frissítés - csak néhány a Flight Simulator 2024 indulását kísérő jelenségek közül. Rengetegen lényegében nem tudtak játszani a játékkal: aki eljutott a töltőképernyőig, nagy valószínűséggel 97%-nál fagyott ki, de még többen maradtak örökre az online várakozási sorban.
Az alábbi videóban a fejlesztő Asobo Studio munkatársai mesélik el, miért is történt mindez:
Az ok egyszerű: többen próbáltak meg játszani, mint amennyire a stúdió és a szerverek fel voltak készülve. Az Asobo valamiért csak 200.000 emberre tesztelte a játékot, így nem csoda, hogy a szerverek nem bírták a többmilliós rohamot. Megoldás egyelőre nincs, a felhasználók pedig joggal bombázzák negatív értékelésekkel a játékot, a Steamen jelenleg a "Többnyire negatív" felirat virít a Microsoft Flight Simulator 2024 adatlapján. Reméljük minél hamarabb találnak valami megoldást a készítők.