Mostanra már nem annyira meglepő, hogy a Dragon Ball: Sparking! Zero felülmúlta a rajongók és a szkeptikusok várakozásait egyaránt. A legújabb Dragon Ball-játék már a megjelenését követő első 24 órában több mint hárommillió példányban kelt el csak Steamen, ami jól mutatja, hogy a játék nemcsak remekül fogy, de máris egy nagyon masszív játékosbázist sikerült kialakítania magának.
A Bandai Namco egy külön posztban megköszönte a játékosoknak a figyelemre méltó támogatást, egyúttal bejelentették azt is, hogy a globális reklámkampánynak köszönhetően az új Dragon Ball-játék minden eddiginél több érdeklődőt vonzott be. A Sparking! Zero mindjárt az első napon 122 ezer aktív játékossal indult el Steamen, a siker pedig akkorára nőtt, hogy alig 24 órával a megjelenés után már több millióan csapatták Gokuékkal. „Továbbra is túl fogjuk szárnyalni a rajongók elvárásait szerte a világon a kiváló minőségű és változatos tartalmakkal” – írta a kiadó.