...megjelent végre a komoly anyagi, és kritikai sikereket elért Age of Empires harmadik részének küldetéslemeze, a The WarChiefs, és az azt demonstráló. Mit várhat a fanatikus AOE játékos, ha letölti a közel ötszáz MB-ra hízó monstre bemutatót? Két egyjátékos pályát, egy új nemzetet és toronyórát, több mint valószínű, hogy lánccal. A gépigény megegyezik az alapjátékkal - jó nagy -, úgyhogy nincs más hátra, mint az, hogy jó étvágyat kívánjunk!
Age of Empires III: The WarChiefs demonstráció
Fortyog a beton a Microsoft kedvenc játékfejlesztőjeként elhíresült Ensemble körül. Múlt héten jelentették be, hogy készítenek egy Halo-univerzumon alapuló stratégiai játékot, most pedig...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Age of Empires III: The WarChiefs megjelenés:
2006. október 20.
Age of Empires III: The WarChiefs gépigény:
CPU: 1400 MHz,
RAM: 256 MB,
VGA: 64 MB,
HDD: 2,9 GB
1. Age of Empires II + The Conquerors
2. StarCraft
3. Rome: Total War
4. Warhammer 40K: Dawn of War
5. Warcraft 3 + Frozen Throne
6. C&C: Red Alert 2 + Yuri's Revenge
7. Cossacks I original
8. Rise of Nations (kizárólag a történelmi stratégia, tehát az original + a Thrones and Patriots)
9. Lord of the Rings: Battle for Middle Earth
10. Civilization 4 (ez csak azért 10., mert kb. 10 órát játszottam vele, sajnos :(
A játék maga jobban optimalizált, ahogy észrevettem. Egyszer sem akadt meg, pedig mindent a gépemnek megfelelő max szintre raktam. Tehát ez szép... Csak mire?
Az egész olyan mű... A lovak szépen, lassan ügetnek, már-már idegbajt kapok, olyan nagy a nyugalom, az épületek mintha bullet time lenne, úgy dőlnek össze... Kérem szépen, egy csata nem ilyen. Intenzivitás kell, hacsak nem egy városépítős stratégiával játszunk... De tudtommal ez a játék RTS, olyan nagy nevek mellett, mint a StarCraft, WarCraft, Warhammer 40K, C&C, de szerintem még az előző Age ofok is vissza tudták adni a csata érzését... Bár a zene ott is az agyamra ment, annyira nyugtató volt... Kérem szépen: egy háború az adrenalint az egekbe nyomja. Ez pedig szerintem az öregotthonba való, relaxációs programnak:D.
Tisztességes, szép munka, de ez már nem az Age of Empires, amit én ismertem.
2. javítanék: ...kevesen vagyUNK, akiknek...
bocs a duplapostért
Milyen is lenne a világ, ha mindenki ugyanazt szeretné. Le merem fogadni, hogy kevesen vannak, akiknek a top5 stratégiája Cossaks, HoI2, WH40K:DoW, SimFarm, Rise of Nations, és nincs benn se Sid Meier, se Age, se Civ, se Total War, se *Craft...
Az AgeII-ben meg az az érdekes, hogy bár most multiztam vele először, kicsit égő volt, hogy ketten nem bírtuk leverni szobatársam - maradjunk annyiban, hogy elég jól nyomja :D (vasárnap este kihívjuk egy 3v1 re :)
Bár a III-ra visszatérve, ezt nem hiszem hogy kipróbálom, nem élek a kiegészítőkkel, nem szoktam bennük fantáziát látni.
Gyönyörű grafika, bár egy Rome:TW-vel akkor sem lehet összehasonlítani, viszonylag kiváló fizika, bár nem sokat láttam azalatt a 2-3 óra alatt, mikor próbáltam vele játszani. A hagyományos, jól megszokott RTS-management is jól működött, egy szavam sem lehet rá. A Home City-nek is volt némi haszna, bár tökmindegy volt, ha végzetes hibát ejtettél...
A bajom az vele legfőbbképpen, hogy steril volt... Nem volt benne meg az az érzés, ami miatt az AgeII-vel éveken át nyomtam skirmishben is, meg vagy 50 egyénis scenariot és campaing-t csináltam... EGyszerűen idegennek éreztem magam a játékban. Olyan volt, mintha a játék nem ismerne engem... Tudjátok, ez olyan, mint amikor egy régi ismerőssel találkozol, te bizonygatod neki, hogy régi jó barátok voltatok, de ő nem ismer... Na, kb. ilyen nekem az Age3... Régis szerelmem volt a sorozat, s mikor előkerült, már előre dörzsöltem a tenyerem, de a játék nem ismert meg... Nem tudta, hogy én történelmi RTS-t várok, hasonlóan sok és változatos néppel, mint a korábbiakban... Ehelyett kaptam egy gyönyörű RTS-t, unalmas tartalommal, idegen kampánnyal (számomra az amcsi történelem olyan, mint az amcsikanak Magyarország fővárosa:DD... Biztos jó, de lehet, hogy nincs is, meg lehet, hogy nem is Bukarest hanem Budapest, ugye), a szép grafika rovására igencsak akadozó játékmenet... S úgy az egészről süt, hogy köze sincs az előző legendákhoz... Ha az Age of Empires 4-ben sem hajlandók valami normálisat felmutatni, vagy az unalomig ismert I-II. VH-t, vagy modern harcokat mernek benne felsorakoztatni a gagyi Black-családdal, akkor számomra az Age of Empires megszűnik létezni.
A demó jó, igaz, nem hoszú. De itt van nemsoká a teljes játék, nem kell sokáig várni. :)
A grafika nem nagyon változott, de a gépigény sem nőtt. Sőt, talán még sikerült nekik egy kicsit jobban optimalizálni.
Az indiánok érdekes nemzet, kicsit ki kell őket ismerni.
Nekem tetszik, várom a fullt! :)
Most meg jönnek ezzel az indiános marhasággal, a történelmi csatákat mellőzve ismét... Hát akkor én azt mondom, nekem itt a vége a kapcsolatomnak az Age of szériával...