A Visceral Games vezető tervezőt keres legújabb munkájához, ami nem más, mint egy Star Wars játék. Mindenki, aki nem egy mustafari lávafolyam partján tengette eddig az életét, tudja, hogy a Disney, miután áprilisban felvásárolta a LucasFilmet, bezárta a nagy múltú, bár az utóbbi években haldokló LucasArtsot, ezután lepasszolták a Star Wars játékok licencekeit az Electronic Artsnak. A redwoodi kiadó sem tétlenkedett, hamar, gyorsan szétosztotta az IP-t három topcsapata, a BioWare, a Visceral és a DICE között -- a Battlefield fejlesztői talán már neki is álltak a Battlefront III-nak.
A Visceral esetében nem teljesen alaptalanul gondoltunk arra, hogy a Dead Space trilógiával TPS-tapasztalatokat gyűjtött csapat ezután a hányatatott sorsú Star Wars 1313-on (adatlapunkon) fog dolgozni, vagyis befejezi, amit a LucasArts már nem tudott. Úgy tűnik, hiú remény volt. Egy napvilágot látott álláshirdetés megszövegezése ugyanis egy vadonatúj cím megszületését sejteti.
„Az EA tulajdonában lévő Visceral stúdió tapasztalattal rendelkező vezető játéktervezőt keres, aki igazgatja a tervezési folyamatot, és irányítja az előkészítő csapatot, mely a jelenleg koncepciós fázisban lévő újgenerációs Star Wars címen dolgozik majd.” A követelmények szintén beszédesek: pályatervezés, szkriptelés, a harci területek felépítése, a szórakoztató szekvenciák mechanikájának kombinálása. Mindez elég egyértelműen jelzi, hogy a Visceral nem a Star Wars 1313-at folytatja, hanem az alapjaitól építenek fel valamit. Hogy ehhez aztán megtartják-e a 1313 koncepcióját, vagy minden téren újat alkotnak, az egyelőre a jövő zenéje.
Star Wars 1313 -- Megjelenés: Nem ismert -- Gépigény: Nem ismert