A stúdiótól Chris Avellone a Eurogamer stábjának adott interjújában mondta el: csapatával azt látja, hogy gyakorlatilag a végtelenségig jöhetnek a Project Eternity folytatásai; nem lát olyan lehetőséget, amikor csak úgy szüneteltetnék a munkálatokat.
„Úgy alakítottuk ki a terveinket, hogy ne kelljen szüneteltetni a munkálatokat. Amint befejezzük az alapjátékot, rögtön nekiállunk a kiegészítőknek, s miközben ezeken dolgozunk, jól látjuk majd, hogyan teljesít a Project Eternity a piacon: ha jól, akkor jöhet a folytatás, ha pedig rosszul, akkor legalább megadtuk a támogatóknak azt, amiért fizettek.”
A folytatás csak akkor jöhet, ha sikerül elegendő pénzt szerezni pusztán a játék eladásaiból; nagyjából ugyanannyi pénzre, vagyis négymillió dollárra lenne szükségük. Avellone úgy fogalmazott, hogy ha a Project Eternity ezt túl tudja lépni, akkor mindenképpen jöhet a második rész.
Avellone továbbá elmondta azt is, hogy nagyon örülnének annak, ha az Obsidian egyszerre több, a Project Eternityhez hasonló keményvonalas szerepjátékot is készítene, hiszen ez lényegében a csapat gerincét alkotó Black Isle veteránok profilja, a hazai pálya, ahol otthonosan mozognak.
Project Eternity -- Megjelenés: 2014 Q2 -- Gépigény: nem ismert