• Kiderült, miért nem készült el soha a Half-Life 2: Episode 3
  • A Valve szerint túl ambiciózusak lettek az epizodikus modellhez
  • Valamint nem akartak egyszerre motort és játékos is fejleszteni

Talán túlzás nélkül mondható, hogy a mai nap igen fontos a játéktörténelemben, hiszen hosszú idő után újabb Half-Life játékot adott ki a Valve a Half-Life: Alyx képében. Ráadásul ha hinni lehet a fejlesztőknek, ez nem csak egy egyszeri fellángolás lesz: korábban lenyilatkozták már, hogy az Alyxot egyfajta visszatérésnek szánják a Half-Life univerzumába, és ez ellen aligha lehet bárkinek is kifogása.

Ha pedig már megjelent egy új Half-Life játék, a stúdió elérkezettnek látta az időt arra is, hogy megválaszoljon egy 13 éves kérdést: miért nem készült el soha a Half-Life 2: Episode 3? A Valve hivatalos álláspontja szerint két fő tényező vezetett idáig. Egyrészt az epizodikus megjelenés nem jött be nekik, mert idővel túl ambiciózusak lettek ehhez az üzleti modellhez, másrészt pedig nem akartak egyszerre motort (Source 2) és játékot is fejleszteni.

Támogasd te is a PC Gurut!

half-life-2-episode-3-keses-01.jpg