A Ubisoft az elmúlt években többször is eléggé zavaros vizekre evezett. A gyenge AAA-kiadványok miatt a részvényesek elfordultak tőlük, a futószalagon kiadott, a középszernél nem jobb címeik miatt pedig a játékosok évek óta köpködik a céget – azt a céget, amely annak idején olyan klasszikusokat tett le az asztalra, mint a Rayman, a Beyond Good & Evil, a Black Flag vagy épp a Prince of Persia: Sands of Time. Most a cég mindent megtesz azért, hogy visszanyerjék a rajongók hitét. Yves Guillemot vezérigazgató nemrég tisztázta, hogy a Ubisoft éppen azon van, hogy visszaszerezze aranykorának kreativitását és innovációs ötleteit, emellett pedig szeretnének ismét egyeduralkodók lenni az open-world műfajban.

Egy új pénzügyi jelentés szerint a Ubisoft az elmúlt évtizedben elért (nem túl rózsás) eredményeket masszív átszervezésekkel és költségcsökkentésekkel próbálja megváltoztatni. Más szóval, a vállalat az elmúlt években elbocsátott több száz fejlesztőt, hogy megfeleljen ennek az új üzleti stratégiájának. Guillemot bizakodó, ugyanis szerinte a cég közelít ahhoz az aranykorhoz, ami a 2010-2020 közötti érában volt jellemző rájuk. Emellett több száz egykori munkatárs csatlakozott újra a Ubihoz, hogy megosszák szakértelmüket, és visszaállítsák a Ubisoft korábbi dicsőségét.