Kereken egy hét van hátra a két alkalommal is elhalasztott Assassin's Creed Shadows megjelenéséig, így aztán cseppet sem meglepő, hogy a Ubisoft teljesen megnyitotta az infócsapot. Többek között azt is megtudhattuk az elmúlt néhány nap során, hogy miként muzsikál az akció-RPG PS5 Prón, de a 10 órányi tartalmat kínáló kiegészítő, a Claws of Awaji hangvételére is fény derült, nem mellesleg kaptunk egy 20 perces játékmenet-videót, hogy legyen mivel ráhangolódni a premierre. Itt azonban még nem ért véget az újdonságok sora, nemrég ugyanis kiderült, hogy azoknak sem csüggedniük, akik a Valve handheld PC-jén szeretnék átélni Naoe és Yasuke feudális Japánba kalauzoló történetét.
A cég az Assassin's Creed-széria hivatalos X oldalán jelentette be néhány órával ezelőtt, hogy a Shadows már a megjelenésekor támogatni fogja a nagy népszerűségnek örvendő Steam Decket, ami azért különösen meglepő, mert egy februárban tartott kérdezz-felelek során még azt mondta a program technológiai igazgatója, Pierre F, hogy az induláskor ez nem fog tudni megvalósulni, a hardver ugyanis nem éri el a minimum követelményeket.
Nos, a jelek szerint időközben sikerült faragni picit az optimalizáción, mivel a fent mellékelt tweet alapján a Ubisoft már csak a Valve besorolására vár, szóval dörzsölhetik a tenyerüket azok, akik a kézbe simuló ketyerén kívánnak elmerülni ebben a világban. A kommentek közön persze többen is kifejezték az aggodalmukat a várható teljesítmény miatt (a látványból kiindulva ez teljesen érthető), ám ha sikerül elfogadható sebességet kicsikarni a masinából, akkor jobb esetben az asztali PC-ken (és konzolokon) sem lesz probléma a képkockaszámmal.
A borítóképek forrása: Epic Games