Tim Longo, aki a Crystal Dynamicsnál a Tomb Raider Anniversary Wii-s változatán, valamint a Tomb Raider rebooton dolgozott annak előkészítési fázisának legelején, majd egy évre átvette a széria felügyeletének feladatait, otthagyta a stúdiót, még 2011-ben. Eztán csatlakozott, egész pontosan, visszatért a LucasArtshoz, ahol 2005-ig dolgozott 1996-tól kezdődően. Olyan Star Wars játékok elkészítésében működött közre, mint a Jedi Knight, a Dark Force, az X-Wing vs. TIE Fighter és a Republic Commando, de dolgozott az Outlaw és az Indiana Jones and the Infernal Machine játékokon is. Ezután -- kis kitérővel -- 2006-ban került a Crystal Dynamicshoz.

A LucasArts újbóli elhagyására a mindenki által jól ismert ok miatt kényszerült: ő is tagja volt annak a 150 fős csapatnak, amelyet a Disney feloszlatott, amikor a stúdiót egyszerű közvetítőközeggé redukálta le. Longo ezután csatlakozott a 343 Industrieshoz, ahol -- LinkedIn profilja szerint -- ugyanazt a pozíciót tölti be, mint előző munkaadójánál, a LucasArtsnál, illetve korábban, 2007-től 2010-ig a Crystal Dynamicsnál is, vagyis kreatív rendezőként működik közre az új, eddig cím nélkül Halo játék munkálataiban -- ami akár a Halo 5 is lehet.

halo-tomb-raider.jpg