Sokunkat meglepett, hogy az EA, mellőzve minden nagyobb játékostalálkozót, csak úgy a semmiből bejelentette az új Need for Speed részeket, amik megpróbálnak a különböző igényű közönségek elvárásainak megfelelni. Ugyebár a Shift a szimulációra helyezi a hangsúlyt, révén hogy a GTR-sorozat készítői munkálkodnak rajta, a Nitro az arcade-vonalat követeli, a World Online pedig MMOG-s környezetbe helyezi ezt az egész versenyzős hacacárét. Azt gondolhatnánk, hogy ez a három cím bőven elegendő lesz erre az évre, de az EA marketingese, Keith Munro elmondta, hogy az elbocsátások ellenére az EA Black Box egy negyedik, titkos NFS-projekten dolgozik.
Számottevő részleteket még nem tudunk, sőt még egy hozzávetőleges megjelenési dátumot se, de Munro elmondta, hogy a negyedik projekt készítése előtt konzultáltak a sorozat rajongóival, akik egybehangzóan azt mondták, hogy tartani kell a félig arcade-os, félig szimulátor kezelést és az utcai versenyzős hangulatot, tehát ezeket szem előtt tartva fogják elkészíteni az új részt. Munro megjegyezte, hogy ez az NFS-roham nem azért van, hogy így a gazdasági válság idején minél több pénzt sajtoljanak ki ebből a biztos forrásból, hiszen már régóta dolgoztak ezeken a projekten, és ezzel semmikép sem a fejőstehén szerepét játssza el a sorozat, hanem pont az ellenkezőjét, ugyanis ez egy tudatosan más irányba történő megmozdulás.
Számottevő részleteket még nem tudunk, sőt még egy hozzávetőleges megjelenési dátumot se, de Munro elmondta, hogy a negyedik projekt készítése előtt konzultáltak a sorozat rajongóival, akik egybehangzóan azt mondták, hogy tartani kell a félig arcade-os, félig szimulátor kezelést és az utcai versenyzős hangulatot, tehát ezeket szem előtt tartva fogják elkészíteni az új részt. Munro megjegyezte, hogy ez az NFS-roham nem azért van, hogy így a gazdasági válság idején minél több pénzt sajtoljanak ki ebből a biztos forrásból, hiszen már régóta dolgoztak ezeken a projekten, és ezzel semmikép sem a fejőstehén szerepét játssza el a sorozat, hanem pont az ellenkezőjét, ugyanis ez egy tudatosan más irányba történő megmozdulás.
Nem mintha nem lenne jó dolog, de azért ez már felettébb fura. Bár annak örülök, hogy ennyi játék közül mindenki kiválaszthatja a neki tetszőt. Szerintem az EA ezzel teszteli, hogy melyik vonalat kövesse a jövőben, ergó melyik fog jobban fogyni. A lényeg, hogy mi játékosok jól járjunk.
Nem mintha nem lenne jó dolog, de azért ez már felettébb fura. Bár annak örülök, hogy ennyi játék közül mindenki kiválaszthatja a neki tetszőt. Szerintem az EA ezzel teszteli, hogy melyik vonalat kövesse a jövőben, ergó melyik fog jobban fogyni. A lényeg, hogy mi játékosok jól járjunk.
Legyen 3-4 ezres az, amiért pénzt kérnek és kész
Akkor kap egy jó pontot az EA.
De szerintem ez csak egy álom
Legyen 3-4 ezres az, amiért pénzt kérnek és kész
Akkor kap egy jó pontot az EA.
De szerintem ez csak egy álom
Szóval törhető autók + rendőrök + reális szimulátor szerű fizika + vidéki pályák, és nálam biztos a siker. Az utóbbi 5-6 évben az Underground 2 ből élnek, amit nyugodtan elfelejthetnének már. Akkor volt hogy nagyot kaszált a Halálos Iramban, és ezt lovagolták meg, de ebből már nem lehet megélni.
Szóval törhető autók + rendőrök + reális szimulátor szerű fizika + vidéki pályák, és nálam biztos a siker. Az utóbbi 5-6 évben az Underground 2 ből élnek, amit nyugodtan elfelejthetnének már. Akkor volt hogy nagyot kaszált a Halálos Iramban, és ezt lovagolták meg, de ebből már nem lehet megélni.