A TimeGate Studios tavalyi berobbanása után az FPS-ek világába újra
ebben a műfajban próbál alkotni valamit. A Kohan című RTS-ek
fejlesztője jelenleg három projekten dolgozik, egy MMO játékon és két
FPS-en, ahogy azt korábbi hírünkben is írtuk.
A Kohan sorozatnak eddig két tagja van, plusz egy kiegészítő lemez. A stúdió elnöke azt mondja, nem zárták le a sagát, elképzelhető, hogy hamarosan visszatérnek első nagy sikerükhöz, mely a sajtó elismerését is kivívta. Azt is hozzátette, hogy nem biztos az RTS formula, és azt nézve, hogy az egyik titokban tartott fejlesztésük egy MMO játék (erről már tavaly októberben szót ejtettünk), könnyen elképzelhető, hogy így folytatják a történetet.
A két FPS-sel új színt akarnak hozni a műfajba, ahogy azt tették kilenc éve a stratégiai játékukkal. Ezekről egyelőre csak annyit tudni, hogy egyaránt megjelennek PC-re, PS3-ra és Xbox360-ra, valamint egyikük pedig biztosan modern vagy jövőbeli környezetben fog játszódni. A felhasznált motor az Unreal 3-as lesz, de említik még a Monolith cég Lithtech technológiáját is. A két játék környezete nagyban különbözni fog, ahogy a játékmenet is. Megpróbálnak mindkettőnél valami újjal előrukkolni.
Adel Chaveleh, a stúdió elnöke fontosnak tartja, hogy a konzolok és a PC különbségét figyelembe véve fejlesszenek a platformokra, ne csak a grafikán változtassanak, hanem az irányítással és más lényeges dolgokkal is törődjenek, ne csak egyszerű átiratokat készítsenek.
A csapat külföldi fejlesztőkkel is együttműködik, ahogy tette azt a F.E.A.R. kiegészítőjének készítésekor is, ahol magyarok is szerepet kaptak különféle tárgyak modelljeinek elkészítésében. Ezt a továbbiakban is szeretnék fenntartani, a Partners in Time program keretében. Mint gyorsan fejlődő cégnek, szükségük van a lehető legtöbb segítségre, és ehhez nem elég csak felvenni embereket, hiszen sokan vannak olyanok, akik nem tudnak Texasba, a csapat székhelyére elutazni a projekt idejére. A TimeGate honlapján az esetleges érdeklődők tájékozódhatnak a feltételekről.
Chaveleh ígérete szerint néhány hét múlva többet is elárulhatnak a felsőkategóriás kiadókkal közös projektjeikről, kíváncsian várjuk.
(Az alábbi képek a F.E.A.R.: Extraction Pointból vannak.)
A Kohan sorozatnak eddig két tagja van, plusz egy kiegészítő lemez. A stúdió elnöke azt mondja, nem zárták le a sagát, elképzelhető, hogy hamarosan visszatérnek első nagy sikerükhöz, mely a sajtó elismerését is kivívta. Azt is hozzátette, hogy nem biztos az RTS formula, és azt nézve, hogy az egyik titokban tartott fejlesztésük egy MMO játék (erről már tavaly októberben szót ejtettünk), könnyen elképzelhető, hogy így folytatják a történetet.
A két FPS-sel új színt akarnak hozni a műfajba, ahogy azt tették kilenc éve a stratégiai játékukkal. Ezekről egyelőre csak annyit tudni, hogy egyaránt megjelennek PC-re, PS3-ra és Xbox360-ra, valamint egyikük pedig biztosan modern vagy jövőbeli környezetben fog játszódni. A felhasznált motor az Unreal 3-as lesz, de említik még a Monolith cég Lithtech technológiáját is. A két játék környezete nagyban különbözni fog, ahogy a játékmenet is. Megpróbálnak mindkettőnél valami újjal előrukkolni.
Adel Chaveleh, a stúdió elnöke fontosnak tartja, hogy a konzolok és a PC különbségét figyelembe véve fejlesszenek a platformokra, ne csak a grafikán változtassanak, hanem az irányítással és más lényeges dolgokkal is törődjenek, ne csak egyszerű átiratokat készítsenek.
A csapat külföldi fejlesztőkkel is együttműködik, ahogy tette azt a F.E.A.R. kiegészítőjének készítésekor is, ahol magyarok is szerepet kaptak különféle tárgyak modelljeinek elkészítésében. Ezt a továbbiakban is szeretnék fenntartani, a Partners in Time program keretében. Mint gyorsan fejlődő cégnek, szükségük van a lehető legtöbb segítségre, és ehhez nem elég csak felvenni embereket, hiszen sokan vannak olyanok, akik nem tudnak Texasba, a csapat székhelyére elutazni a projekt idejére. A TimeGate honlapján az esetleges érdeklődők tájékozódhatnak a feltételekről.
Chaveleh ígérete szerint néhány hét múlva többet is elárulhatnak a felsőkategóriás kiadókkal közös projektjeikről, kíváncsian várjuk.
(Az alábbi képek a F.E.A.R.: Extraction Pointból vannak.)
Amúgy én is imádom a játékot, már sokszor végigvittem. A kieg. másabb egy kicsit, talán több félelmetes rész van benne, de hogy betegesebb, az tuti. Mindenképp pótold, nem bánod meg. Na, kellett most emlegetni, már megint játszhatnékom van... A héten megint felrakom az alapjátékot, de lehet az EP-t is.
Na jó... Amikor elkezdtem játszani vele olyan tucat FPS-nek tűnt szép grafikával! De valahogy nem tudtam felkászálódni előle! Nagyon nagyon jó volt. Változatosabb mint a DOOM3 félelmetes és kb olyan szépis!
Sajnos a kieggel nem volt szerencsém játstani. De kiszeretném próbálni! Jöhetne egy 2. rész is. Plussz a másik 2 FPS-t is nagyon várom.
AVE