A Darksiders II PC-re hiányosan jelent meg. Na nem teljes pályák vagy fegyverek hiányoznak, ám így is bosszantó dologról beszélünk: alig lehet ugyanis a kezelésen és a grafikai beállításokon változtatni, illetve egyéb problémák is akadtak a játék teljesítményével.
Eredetileg ilyen problémákkal és hiányosságokkal nem kellett volna találkoznunk, ám a fejlesztés vége felé sok minden változott, így a játék ezen részével nem tudtak elkészülni a fejlesztők -- a THQ azonban biztosított minket arról, hogy igyekeznek pótolni a hiányosságot és javítani a hibákat.
A cég egyelőre nem közölte, hogy mikorra várható a tapasz, hiszen a csapat jelenleg is vizsgálja a kódsorokat, és keresik a lehetséges megoldásokat. A közösségi koordinátor, Matthew Everett közlésében óvatosan fogalmazott, mondván nem tudja garantálni az összes hiba javítását, de azt igen, hogy keményen fognak dolgozni.
Eredetileg ilyen problémákkal és hiányosságokkal nem kellett volna találkoznunk, ám a fejlesztés vége felé sok minden változott, így a játék ezen részével nem tudtak elkészülni a fejlesztők -- a THQ azonban biztosított minket arról, hogy igyekeznek pótolni a hiányosságot és javítani a hibákat.
A cég egyelőre nem közölte, hogy mikorra várható a tapasz, hiszen a csapat jelenleg is vizsgálja a kódsorokat, és keresik a lehetséges megoldásokat. A közösségi koordinátor, Matthew Everett közlésében óvatosan fogalmazott, mondván nem tudja garantálni az összes hiba javítását, de azt igen, hogy keményen fognak dolgozni.
Maga a játék nagyon jó semmi akadással vagy buggal nem találkoztam még!
Oké megértem hogy nem akartak csúszni a megjelenéssel, de ezen nem meglepődni kéne h nicsak, valami nem jó, és örüljetek mert kijavítjuk... Na de a mai helyzetekhez mérten tényleg örülhetünk a gyors reagálásra, ők legalább tesznek a problémák ellen