Nem titok, hogy a CD Projekt RED a korábbinál több vasat tart a tűzben, hiszen amellett, hogy készül az új The Witcher trilógiát elindító Project Polaris, a Cyberpunk 2077 folytatása is formálódik a bostoni részleg műhelyében, ahogy a The Witcher elég rosszul öregedő első része is Unreal Engine 5-re költözik idővel, miközben a kooperatív élményekre kihegyezett Project Sirius sem lett betéve a fiókba. Gombócból is sok, nemde? Már a CDPR legutóbbi eredménybeszámolójából is kiderült, hogy ezek közül a Polarisra van ráállítva a fejlesztők zöme, így aztán nem meglepő, hogy a Cyberpunk 2077 folytatásának társrendezője, Pawel Sasko ismét megerősítette: a jól ismert Kontinens lesz a következő állomás, ahova elkalauzolnak minket a fejlesztők.
Az elismert alkotó a Flow Games podcast keretében árulta el, hogy jelenleg minden felsorolt cím korai állapotban van (értsd: vélhetően még évekig nem kapunk róluk konkrétumokat), egyedül a Polaris képez kivételt, annak tényleges fejlesztése ugyanis még idén megkezdődik. Mivel május végi jelentésből kiderült, hogy nem kevesebb mint 407 alkalmazott ügykodik az RPG-n, eléggé adja magát, hogy ez fog elsőként kigördülni a garázsból, ám sajnos továbbra is kérdéses, hogy mikor kerül erre sor – pláne annak fényében, hogy a tervek szerint a The Witcher 3: Wild Huntot is igyekeznek majd túlszárnyalni a szakik, legyen szó komplexitásról vagy történetmesélésről. Mivel eléggé magasan van a léc, ehhez bizony idő kell, szóval sokat kell még várnunk a műfaj következő lépcsofokára – remélhetőleg sikerül neki megfelelnie az elvárásoknak.