- A The Elder Scrolls Online használja majd először a DLAA-t
- Ezt a fejlesztők jelentették be egy a játékkal kapcsolatos közvetítésen
Az Nvidia DLSS technológiája MI segítségével javítja a képfrissítést és a látványt valamivel alacsonyabb felbontás árán, azonban úgy tűnik a cég egy hasonló alapokra építő, mégis más újdonsággal is készül, amit először a The Elder Scrolls Online fog alkalmazni. A népszerű MMORPG következő kiegészítője, a Deadlands újdonságait bemutató közvetítésen a játék kreatív igazgatója, Rich Lambert beszélt a DLAA-ról (Deep Learning Anti-Aliasing), ami a DLSS-hez hasonlóan az MI segítségével fokozza majd a játékélményt. A képfrissítés némi kompromisszummal járó növelése helyett a DLAA azonban natív felbontásban futtatja majd a játékot extra élsimítással. Az új funckió hamarosan a publikus tesztszervereken is elérhető lesz az Update 32 élesedésekor, használatához pedig RTX 2000 vagy RTX 3000 sorozatú videókártyára lesz szükség.
We are adding a new option for NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing), using their DL technology, but without the upscaling component, at full resolution for some fantastic AA quality. On RTX cards people run ESO at high fps already, so a pure AA option works well! (2/3)
— Alex Tardif (@longbool) September 17, 2021