- Van, amikor a negatív reklám is reklám
- A Vilma esetében pont ez a helyzet
- Szépen megugrott a népszerűsége
A hatalmas negatív visszhang ellenére a Vilma (Velma) lett az HBO Max legnézettebb saját animációs műsora és minden korábbi rekordot megdöntött – úgy látszik, jót tett neki a botrány. A Scooby-Doo felnőtteket célzó spin-offja (amely a bandát követi jóval azelőtt, hogy találkoznának a címadó beszélő kutyával) végigkíséri a tagok középiskolai éveit, miközben több gyilkosságot és Vilma édesanyjának eltűnését próbálják megoldani. Nem sokkal a Vilma indulása után a főszereplőt megszólaltató Mindy Kaling a Twitteren jelentette be, hogy a Vilma rendkívül sikeres premiert tudhat magáénak. A sorozat a botrányok ellenére elég kifizetődő lett az HBO Max számára, köszönhetően a hihetetlenül magas nézettségnek, amely megdöntötte a platform korábbi rekordjait. Mivel a Vilma sokszínű szereplőgárdát vonultat fel, amelyben dél-ázsiai, fekete és ázsiai színészek és karakterek is szerepelnek, a sorozat sok néző haragját váltotta ki, akik szerint ez a megcsúfolása az alapműnek.
Én "csak" annyit találtam erről, hogy a Warner részvényesei perlik a céget, mert az előfizetői számokról hazudtak nekik, de ennek a sorozathoz nincs köze. Az anélkül is ????
Én "csak" annyit találtam erről, hogy a Warner részvényesei perlik a céget, mert az előfizetői számokról hazudtak nekik, de ennek a sorozathoz nincs köze. Az anélkül is ????
Én "csak" annyit találtam erről, hogy a Warner részvényesei perlik a céget, mert az előfizetői számokról hazudtak nekik, de ennek a sorozathoz nincs köze. Az anélkül is ????
Én "csak" annyit találtam erről, hogy a Warner részvényesei perlik a céget, mert az előfizetői számokról hazudtak nekik, de ennek a sorozathoz nincs köze. Az anélkül is ????