Múlt héten mi is megírtuk, hogy a System Shock remake-je a Unity motorról az Unreal Engine-re váltott. Jason Fader, a játék direktora szerint a váltás mögött az áll, hogy az Epic fejlesztette játékmotor jobban skálázható és könnyebben alakítható a konzolok igényeihez. Nos, talán az utolsó mondatrész taglalását kihagyhatta volna, mert a PC Master Race tagjai azonnal CPU-t, VGA-t és alaplapot ragadtak, hogy mogyoróit beépítsék egy golyós számológépbe.
Hogy megmeneküljön a miskárolástól, egy – nem csak kifejezetten ezzel foglalkozó – hosszú-hosszú kérdezz-felelek részeként tisztázta a dolgot. A leírtak szerint a System Shock először PC-re fog elkészülni, meg eleve, ő maga is PC párti, főleg mert nehezen boldogul a kontrollerrel. Viszont szerinte szégyen lenne, ha csak egy platformra jönne ki a játék, ezért fogják elkészíteni konzolokra is. De ettől még a PC a célplatform.