Az elmúlt néhány év során több nagy kiadó és stúdió is rájöhetett arra, hogy egy hosszú távra tervezett live-service alkotás nem feltétlenül jelent életbiztosítást a jövőre nézve. Jó példa erre az Arkham-trilógiát is jegyző Rocksteady legújabb DC-projektje, a Suicide Squad: Kill the Justice League, ami mostanra olyannyira elvesztette az emberek érdeklődését, hogy még az Amazon is "ingyen" (az előfizetésért persze fizetni kell) osztogatta az idei Prime Day keretében, az pedig már májusban kiderült, hogy az Öngyilkos osztag 200 millió dolláros értékvesztést eredményezett a kiadónak. Könnyedén azt gondolná az ember, hogy innen már nincs lejjebb, az élet azonban ismét rácáfolt erre a felvetésre, megtudtuk ugyanis, mennyivel csökkentek a Warner Bros. Discovery videójátékokból származó bevételei az előző évhez képest.

Nos, elég sokkal, egészen pontosan 41%-kal, ami bizony finoman szólva sem vet túl jó fényt a Warner Bros. Games-re, pláne annak tükrében, hogy lényegében borítékolható volt a Suicide Squad bukása, így érthetetlen, miért ragaszkodtak ennyire az élő szolgáltatás jelleghez. Ebben a szabad szemmel is jól látható csökkenésben persze vastagon közrejátszott, hogy a szintén a Warner Bros. égisze alatt kiadott Hogwarts Legacyből 22 millió példány talált gazdára 2023-ban (mostanra 24 millió darabot sikerült belőle értékesíteni), ami azért jó alaposan megdobta a bevételeket – idén ugyebár hírünk alanya lett volna ez a fajta húzócím, de tudjuk, hogy mi lett a vége. Kíváncsiak vagyunk, hogy ezt követően milyen irányba indul el a David Zaslav vezette brigád, hiszen ekkora bukásból még a legnagyobb cégek sem engedhetnek meg 1-2-nél többet, pláne ilyen vészterhes időkben.