Amióta a LucasArts bezárt, és az EA szétosztotta a Star Wars IP-t a DICE, a Visceral és a BioWare között, nem igazán hallottunk arról, hogy miféle játékokat fognak a piacra dobni. Oké, tudunk a Battlefrontról, a BiowWre foglalkozik a The Old Republickal, az EA Canada is ügyködik valami nyílt világú Star Wars-programon, valamint készül a nem túl reményteli Attack Squadron, ám például arról, hogy a Dead Space-trilógiát jegyző Visceral min dolgozik, fogalmunk sincs. Ezzel kapcsolatban most sem lettünk okosabbak, de legalább Andrew Wilson, az EA vezérigazgatója támpontot adott, miféle játékokra számíthatunk a jövőben.
„A Warner Bros. sikeresen ültette át a Batman esszenciáját, és teremtette meg Gotham Cityt egy olyan interaktív élményt nyújtó környezetben, amely hűen visszaadja a filmeket és a képregényeket, mégis, saját életet élt mély és magával ragadó történetével. Mi is így tekintünk a Star Warsra. Nem próbáljuk meg lemásolni a filmek történetét.”
Hasonlóan nyilatkozott a jövendőbeli Star Wars-játékokról korábban Frank Gibeau, az EA Labels elnöke és Peter Söderlund, a kiadó alelnöke is, úgyhogy már teljes mértékben biztosra vehetjük, hogy a messzi-messzi galaxis új történetekkel tér vissza a videojátékok világába. Na de mikor, milyen műfajban, milyen korszakban? Ezek azok a kérdések, amikre gondosan kerülik a választ egyelőre.
Jah és persdze a fénykard végre legyen jó valamire, mert amennyit ért az FU-ban annyi erővel egy bottal is rohangálhattam volna...
A legjobb harcrendszere még mindig Jedi Knight 2/JA-nak van... :)
Mark94 veled is egyetértek, így már nem lenne KOTOR, viszont a körökre osztott harcrendszer már túlságosan kötött és idejétmúlt, szóval ha a BioWare elszánná magát egy harmadik KOTOR-ra az se lenne már körökre osztott harcrendszerű, ezt akár borítékolhatod is. :)