A cég tegnap közölte, hogy az eltelt három hónapban 760 millió dollárt kerestek, ám a különböző költségek levonása után a végeredmény mínuszos lett, egészen pontosan 67 millió dollárt buktak, pedig tavaly ilyenkor nyereséggel zárták a gazdasági év második periódusát.
A nem túl rózsás teljesítményt a vártnál lassabb eladások, a mobilpiac növekvő fejlesztési költségei, és a játékgépek csökkenő eladásai számlájára írták, illetve a cég a nagy kaliberű, HD programok eladásaival sem volt megelégedve -- valószínűleg itt az augusztusban megjelent Sleeping Dogsra céloztak, melyből ezidáig 1,5 millió példány fogyott.
A negyedév legjobb teljesítményét egyébként pont a Sleeping Dogs nyújtotta, de hasonlóan jó volt a Dragon Quest Monsters is, melyből 900 ezer példány fogyott, illetve érdemes még megemlíteni a Kingdom Hearts 3D-t, melyre 650 ezer ember volt kíváncsi, és persze nem szabad elfelejtkezni a Dragon Quest X-ről sem, melynek 400 ezer regisztrált felhasználója van, s 700 ezer elkelt kópiával büszkélkedhet.
A nem túl rózsás teljesítményt a vártnál lassabb eladások, a mobilpiac növekvő fejlesztési költségei, és a játékgépek csökkenő eladásai számlájára írták, illetve a cég a nagy kaliberű, HD programok eladásaival sem volt megelégedve -- valószínűleg itt az augusztusban megjelent Sleeping Dogsra céloztak, melyből ezidáig 1,5 millió példány fogyott.
A negyedév legjobb teljesítményét egyébként pont a Sleeping Dogs nyújtotta, de hasonlóan jó volt a Dragon Quest Monsters is, melyből 900 ezer példány fogyott, illetve érdemes még megemlíteni a Kingdom Hearts 3D-t, melyre 650 ezer ember volt kíváncsi, és persze nem szabad elfelejtkezni a Dragon Quest X-ről sem, melynek 400 ezer regisztrált felhasználója van, s 700 ezer elkelt kópiával büszkélkedhet.