• Előfizetős szolgáltatás bevezetésén gondolkodik a Square Enix
  • A Stadia mellett a saját Game Pass is a terítéken van

Az E3 2019 elmúltával egyre egyértelműbbé válik, hogy a nagyobb kiadók a streamelés mellett az előfizetéses szolgáltatásokban látják a jövőt. A Microsoft a “felújított” Xbox Game Pass-t, a Ubisoft a Uplay Plus-t mutatta be a műsor alatt, mellettük az Electronic Arts már régóta működteti az Origin Accesst, a jelek szerint a Google Stadia is félig-meddig hasonló utat képzel el magának.

A Gamesindustry-nak adott interjúban Joszuke Maszuda arról beszélt, hogy bár jelenleg még nincsen kőbe vésett tervük, a cég erősen fontolgatja, hogy a Google Statia mellett (melyre már érkezik egyik játékuk, méghozzá az Avengers) ők is saját előfizetéses szolgáltatást vezessenek be. Az egyik legnagyobb japán kiadóként katalógusuk elég nagy ahhoz, hogy legyen is mit nyújtaniuk, és a trendeket elnézve elkerülhetetlennek tűnik, hogy ők is csatlakozzanak a sorhoz.

yosuke-matsuda-magyaraz.jpg