- John Kodera szerint a PlayStation VR relatív sikertelensége nagy kihívás a Sonynak
- Szerinte ez azért van, mert a piac lassabban nő a vártnál
- Hogy a Sony magára hagyja-e a VR vonalat, azt még nem tudni
Bár pár éve még mindenki nagy reményekkel tekintett a VR-ra, mondván, ez lesz a játékipar következő nagy dobása, a várva várt áttörés sajnos mindeddig elmaradt. Bár a VR-headsetek ára már mérséklődött, és játékok terén is találni ígéretes darabokat, valahogy mégse robbant be a technológia a köztudatba, sőt, nem is olyan régen még az egyik legnagyobb VR fejlesztőnek számító CCP Games is bezárta a VR-ral foglalkozó irodáit.
Ennek a fényében talán nem is olyan meglepő, hogy John Kodera egy üzleti megbeszélés során arra is kitért, hogy a PlayStation VR relatív sikertelensége az egyik legnagyobb kihívás, amivel jelenleg a Sonynak szembe kell néznie. Szerinte ezen a téren mindenképp fejlődésre van szüksége a vállalatnak, a jelenlegi helyzetet pedig azzal magyarázta, hogy a VR piac korántsem nőtt olyan mértékben, mint ahogy azt előzetesen várták.
Most is ez lesz szerintem!
Így sisak formájában életképtelen!
Majd ha eljut a technológia odáig, hogy valamilyen kivetítős vagy hologrammos technikával csinálják, na akkor lesz a nagy durranás!
Szerintem rossz típusú játékokat próbálnak erőltetni. Lehet hogy egy Detroit féle történet választós jobban is működne. Mert a jelenlegi nyalókákkal a mozgás nem igazán elképzelhető. PC-n az ilyen teleportálós megoldástól a hideg is kiráz.
És ha még több felszerelés kellene a sisak mellé nem hiszem hogy van aki szórakozásra annyit költene. ( Minden irányba mozgó padló, ruha, kesztyű... )
A kép linkje egy cikkre visz ahol azt boncolgatják milyen messze van az a felszerelés amit a Ready Player One-ban használtak: