A Sony közlésében az áll, hogy tisztán üzleti megfontolásból döntöttek a nagy múltra visszatekintő stúdió bezárása mellett. A tulajdonos ugyanis elvégezte a szokásos felmérését, melyben rövid-, illetve középtávon vizsgálja meg a rendelkezésére álló erőforrásokat, illetve az elkezdett és a tervezett projekteket. Annak érdekében teszik ezt, hogy üzletileg sikeres, kiváló minőségű és szórakoztató termékeket tudjanak készíteni az egyre keményebb piacra, ebben a tervükbe viszont már nem fért bele a Sony Liverpool, hiszen más csapatoknak kell a támogatás.
A stúdióhoz közelálló források arról számoltak be, hogy a csapat két, PlayStation 4-re tervezett játékon is dolgozott az elmúlt hónapokban. Az egyik egy radikálisan új Wipeout lett volna, mely már 12-18 hónapja készült, a másik projekt pedig egy, a gengszterek világát bemutató program volt, ami a fejlesztés során a Splinter Cell stílusát vette fel, megtámogatva az LA Noire-ban látott, de annál valamivel fejlettebb mo-cap technológiával.
Ezek a játékok már a kukában vannak, a csapatot pedig szélnek eresztették, az irodaházban azonban tovább folyik majd az élet, hiszen itt székel a Sony Worldwide Studios Europe és a Sony Computer Entertainment Europe néhány osztálya.
A stúdióhoz közelálló források arról számoltak be, hogy a csapat két, PlayStation 4-re tervezett játékon is dolgozott az elmúlt hónapokban. Az egyik egy radikálisan új Wipeout lett volna, mely már 12-18 hónapja készült, a másik projekt pedig egy, a gengszterek világát bemutató program volt, ami a fejlesztés során a Splinter Cell stílusát vette fel, megtámogatva az LA Noire-ban látott, de annál valamivel fejlettebb mo-cap technológiával.
Ezek a játékok már a kukában vannak, a csapatot pedig szélnek eresztették, az irodaházban azonban tovább folyik majd az élet, hiszen itt székel a Sony Worldwide Studios Europe és a Sony Computer Entertainment Europe néhány osztálya.