A Skull and Bones jött, látott, és... nem nagyon győzte meg a játékvilágot. A Ubisoft által "AAAA" címnek titulált kalózos játék alsó hangon 5-10 évet késett a megoldásaival, éppen ezért kapta is az ívet rendesen. Augusztus 22-én a játék megjelent Steamen, de az eredmények nem lettek sokkal jobbak. A megjelenéskor mindössze 394 játékosnál tetőzött az egyidejű játékosszám, még úgy is, hogy 60%-os kedvezménnyel lehet megvenni a címet.

A Skull and Bones fejlesztése 2013-ban kezdődött, amikor eredetileg az Assassin's Creed 4: Black Flag többjátékos bővítménye volt. A koncepciót idővel átdolgozták, alakítgatták és emiatt a játék rengeteget csúszott. Pár évvel ezelőtt a Kotaku arról számolt be, hogy a fejlesztési költségek elérték az elképesztő 120 millió dollárt, az egyik korábbi fejlesztő pedig állítólag azt mondta, hogy a dolgok azért estek szét, mert "Senki sem tudta, mi a f***t csinál". Az Insider Gaming információi szerint mindössze három év alatt a Ubisoft további 80 millió dollárt költött a fejlesztésre, ami így elérte a 200 milliót, aminek már Edward Kenway is nagyon örülne.