- Ilyen hardverrel bír az Xbox Project Scorpio.
- Microsoft ezzel a géppel szeretné visszacsábítani az „elkóborolt” fejlesztőket.
- A Microsoft valószínűleg egy erős, meggyőző saját játékkal készül a konzol megjelenésére.
Az Xbox legfőbb embere, Phil Spencer elmondta, hogy miért várnak ennyit a konzol kiadásával. Ők arra számítottak, hogy a generáció közepe környékén kezd teret hódítani a 4K TV a játékosok körében, így terveztek egy konzolt 2016-ra és 2017-re. Egyszere dolgoztak mindkét terven, de egy ponton úgy döntöttek, hogy a 2017-es elgondolásra fognak inkább koncentrálni.
Ennek oka az volt, hogy többet szerettek volna annál, mint amit 2016-ban, ésszerű áron ki tudtak volna hozni egy konzol hardverének összeállításából. Így jutottunk el ahhoz a Scorpio géphez, amit ma ismerünk. A 2016-os konzol ötletének elvetése szükséges lépés volt ahhoz, hogy egy erősebb, de megfizethető, natív 4K felbontásra és ideális teljesítményre képes masinát tudjanak összerakni.
Phil Spencernek az a véleménye, hogy bizonyos szempontból teljesen érhető volt a Sony lépése a PlayStation 4 Próval kapcsolatban. Szerinte ők egy 2016-os évhez megfelelő konzolt raktak le az asztalra a PlayStation 4 Pro kiadásakor. De a Microsoft ennél tovább akart menni, de ahhoz várniuk kellett, hogy ne csak gép legyen erős, hanem az ár is jutányos maradhasson. Így sem az ár, sem a teljesítmény nem megy egymás rovására.
Mindenesetre azt javaslom, tegyetek hibabejelentést. Persze én is jelzem, de minél több a panasz, annál magasabb prioritás :)
iframe src="https://www.youtube.com/embed/P4SW8DSmkoU?wmode=transparent" allowfullscreen="" width="460" frameborder="0" height="259"
Mindenesetre azt javaslom, tegyetek hibabejelentést. Persze én is jelzem, de minél több a panasz, annál magasabb prioritás :)
https://www.youtube.com/watch?v=P4SW8DSmkoU
https://www.youtube.com/watch?v=P4SW8DSmkoU
(Shirin, Microsoft Konferencia Röviden)
(Shirin, Microsoft Konferencia Röviden)