A héten megjelent és soha nem látott média- visszhangot kiváltó No Man’s Sky folyamatosan újabb meglepetésekkel szolgál a közönség számára. Erre a „reflektorfény-hatásra” persze a fejlesztő Hello Games is rájátszik, és igyekszik minél több ígérettel bombázni az újdonsült játék rajongótáborát. Nemrég például a játék kitalálója, Sean Murray azt nyilatkozta a Daily Star nevű honlapnak, hogy már alig várják az erősebb hardverrel felszerelt PS4 Neo piacra kerülését.
„Az erősebb hardver nem egyszerűen csak továbbfejlesztett textúrákat, vagy magasabb FPS-t jelenthet. Számunkra ez arra ad lehetőséget, hogy alapjaiban változtassuk meg a játékélményt” - mondta Murray. Mivel a No Man’s Sky futtatás közben generálja a világokat, ezért valószínűleg tényleg nemcsak üres médialózungokat puffogtat Murray.
„Láthatjátok a javítási jegyzetekből, hogy képesek vagyunk elképesztő dolgokat megváltoztatni az univerzumban, mivel az teljesen az irányításunk alatt áll. Erősebb hardverrel persze még többre vagyunk képesek. Több fa válik megjeleníthetővé, mint eddig, és a több fán több falevél lehet. Új méretet és mélységeket kapnak az eddigi helyszínek, mellettük pedig eddig soha nem látott új világok jöhetnek létre.”
Habár a dúsabb növényzet azért nem hangzik kifejezetten állkapocstépő újdonságnak, mi azért kíváncsian és bizakodva várjuk, hogy milyen egyéb „alapvető változtatásokat” fog majd eszközölni a PS4 Neo verzió.
További „lelombozó adalék” a No Man’s Sky extra lombjaival kapcsolatban, hogy a Sony már korábban kijelentette: nem szeretné ha a játékok PS4-es és PS4 Neo-s változatai számottevően eltérnének egymástól. Mindenestre úgy tűnik, a Hello Games nagyon lelkes ezzel kapcsolatban. Várjuk ki, milyen gyümölcs fakad ezekből az ígéretekből!
Én csak annak adtam hangot, hogy azzal, hogy visszafogják a fejlesztőket, teljesen értelmetlenné is vált ez a húzásuk.