A toldi marketing szerint kellő tapasztalattal ez az út lerövidíthető és könnyedén elérhető, hogy a marketingre beáldozott büdzsé maximálisan szolgálja a vállalkozás építését. A vállalkozások növekedési pályára állítása olyan együttműködő partnerekkel a legegyszerűbb, akik már évek óta foglalkoznak például a PPC marketinggel.
Mi az a PPC marketing?
A PPC az online reklámozás egyik legfontosabb típusa. A Pay-Per-Click hirdetés a kattintásokon alapul és minden egyes kattintásért fizetni kell. A potenciális vásárlók a hirdetésekre rákattintva egyből a weboldalakon landolnak, ahol megtekinthetik, és azonnal megvásárolhatják termékeinket vagy szolgáltatásainkat.
Mivel foglalkozik egy PPC specialista?
A PPC szakember a fizetős és kattintásos marketingcsatorna által növeli a webhelyek látogatottságát a következő feladatok elvégzése mellett:
-
Kulcsszókutatás
Kritikus fontosságú, hogy tudjuk az emberek milyen termékeket és szolgáltatásokat keresnek. Az aktuális trendekkel mindig lépést kell tartani, ezért folyamatosan kutatásokat kell végezni. Tesztelni kell a kulcsszavakat annak érdekében, hogy az ügyfél elérést javítani tudjuk.
-
Optimalizálni kell a weboldalt vagy a landing oldalt
A tartalomoptimalizálást feltétlenül el kell végezni, hogy az adott kulcsszóra olyan érdeklődők érkezzenek, akiket ténylegesen érdekel a termékünk vagy a szolgáltatásunk.
-
Fel kell ismernie a konverziós lehetőségeket
A konverziós ráta optimalizálási lehetőségeit pontosan fel kell ismerni, amelyek egy-egy kampány teljesítményét jelentősen javítani tudják. A szakember mindig megtalálja a módját annak, hogy minél nagyobb forgalmat bonyolítsunk le egy weboldalon.
-
A trendek folyamatos nyomon követése
A SEO trendeket naprakészen ismernie kell és lépést kell tartania a Google algoritmusával is, hiszen csak így lehet elérni megfelelő számú ügyfélinterakciót. A Google gyakorta frissíti algoritmusát, amely miatt sok havi munka veszhet kárba egyetlen másodperc alatt.
-
Mérések végzése
Nem elegendő magának a PPC marketingnek a jó beállítása, hanem az adatokat mérni is kell. Az egyes kampányok teljesítményének ellenőrzése jó kiindulópontot adhat egy következő kampány elindításához. Pontosan lehet látni, hogy egy-egy kampány mennyire volt sikeres, így a finomhangolást is könnyebben el lehet majd végezni.
Miről lehet felismerni egy jó szakembert?
Egy jó marketinges nagyszerű kommunikációs készséggel rendelkezik és jól ismeri az e-kereskedelmet. Kiemelkedő az elemzőképessége és kellően kreatív is egyszerre. Könnyedén ír például ütős reklámszövegeket. Rendelkezik minden szükséges technikai tudással. Nem utolsósorban pedig hatékonyan tervez.