A toldi marketing szerint kellő tapasztalattal ez az út lerövidíthető és könnyedén elérhető, hogy a marketingre beáldozott büdzsé maximálisan szolgálja a vállalkozás építését. A vállalkozások növekedési pályára állítása olyan együttműködő partnerekkel a legegyszerűbb, akik már évek óta foglalkoznak például a PPC marketinggel. 

Mi az a PPC marketing?

A PPC az online reklámozás egyik legfontosabb típusa. A Pay-Per-Click hirdetés a kattintásokon alapul és minden egyes kattintásért fizetni kell. A potenciális vásárlók a hirdetésekre rákattintva egyből a weboldalakon landolnak, ahol megtekinthetik, és azonnal megvásárolhatják termékeinket vagy szolgáltatásainkat.

https-toldimarketinghu-2024-junius-cikk2.jpg

Mivel foglalkozik egy PPC specialista?

A PPC szakember a fizetős és kattintásos marketingcsatorna által növeli a webhelyek látogatottságát a következő feladatok elvégzése mellett:

  • Kulcsszókutatás

Kritikus fontosságú, hogy tudjuk az emberek milyen termékeket és szolgáltatásokat keresnek. Az aktuális trendekkel mindig lépést kell tartani, ezért folyamatosan kutatásokat kell végezni. Tesztelni kell a kulcsszavakat annak érdekében, hogy az ügyfél elérést javítani tudjuk.

  • Optimalizálni kell a weboldalt vagy a landing oldalt

A tartalomoptimalizálást feltétlenül el kell végezni, hogy az adott kulcsszóra olyan érdeklődők érkezzenek, akiket ténylegesen érdekel a termékünk vagy a szolgáltatásunk.

  • Fel kell ismernie a konverziós lehetőségeket

A konverziós ráta optimalizálási lehetőségeit pontosan fel kell ismerni, amelyek egy-egy kampány teljesítményét jelentősen javítani tudják. A szakember mindig megtalálja a módját annak, hogy minél nagyobb forgalmat bonyolítsunk le egy weboldalon.

  • A trendek folyamatos nyomon követése 

A SEO trendeket naprakészen ismernie kell és lépést kell tartania a Google algoritmusával is, hiszen csak így lehet elérni megfelelő számú ügyfélinterakciót. A Google gyakorta frissíti algoritmusát, amely miatt sok havi munka veszhet kárba egyetlen másodperc alatt.

  • Mérések végzése

Nem elegendő magának a PPC marketingnek a jó beállítása, hanem az adatokat mérni is kell. Az egyes kampányok teljesítményének ellenőrzése jó kiindulópontot adhat egy következő kampány elindításához. Pontosan lehet látni, hogy egy-egy kampány mennyire volt sikeres, így a finomhangolást is könnyebben el lehet majd végezni.

Miről lehet felismerni egy jó szakembert?

Egy jó marketinges nagyszerű kommunikációs készséggel rendelkezik és jól ismeri az e-kereskedelmet.  Kiemelkedő az elemzőképessége és kellően kreatív is egyszerre. Könnyedén ír például ütős reklámszövegeket. Rendelkezik minden szükséges technikai tudással. Nem utolsósorban pedig hatékonyan tervez.