Jó, a játék hivatalosan már elkészült, hiszen május 8-tól megvásárolható a Pillars of Eternity 2, de néhány feladat még hátravan, többek között a cím hibáinak befoltozása. Josh Sawyer, a régivágású RPG rendezője közel 20 éve van az iparban, jónéhány sikercím fejlesztésében működött közre, tervezőként, vagy éppen rendezőként. Nevéhez olyan programok fűződnek, mint az Icewind Dale, a Fallout: New Vegas, vagy éppen a Neverwinter Nights 2. 

"Néhány streamben már említettem ezt: 19 éve dolgozom videójátékokkal, a Pillars of Eternity 1-2-vel hat évet foglalkoztam. A Deadfire fejlesztését még befejezem - a DLC-ket már nem én viszem -, de azután kiveszek egy hosszabb szabadságot, ami alatt nem fogok rendezni. Rengeteg parti alapú fantasy játék fejlesztésében vettem részt. Szeretnék a következő munkámra összpontosítani, de előtte muszáj valami mást csinálnom, ami nem rendezés." -- írta Josh a saját blogján.

Az, hogy csak szabadságot vesz ki, kifejezetten örvendetes dolog, sokat veszítene a videojáték-ipar, ha távozna. 

yzbuwdrldfref76m4stchn-650-80.jpg