Bizonyára jó pár alkusz nyelte félre reggeli kávéját New York híres üzleti negyedében, amikor a Wall Street Journal tegnapi számát fellapozva a Razer egész oldalas hirdetéséből az üvöltött az arcába, hogy a PC-s játék nem halt meg. A neves perifériagyártó ugyanis ilyen formában indította meg hadjáratát, melynek mibenléte majd csak pénteken derül ki, addig meg kell elégednünk a hivatalos weboldallal és a fent emlegetett jajszóval, mely egy nyílt levél a három nagy konzolgyártó felé, és kb. így hangzik magyarul:
BARÁTAINK, XBOX, PLAYSTATION ÉS WII!
Mind hallottuk már a szónoklatokat, melyek a PC-s játék haláláról szólnak és arról, hogy a konzolos játék győzedelmeskedik, a PC-s játékosoknak pedig csak a hitvány konzolportok jutnak.
A pletykák korai bukásunkat alaposan eltúlozták. Több mint 300 millió PC-játékos van világszerte, és ez a tömeg napról napra nő. Ma több PC-s játékos van, mint ahányan az összes konzolokon együttesen játszanak, de eddig nem emeltük fel szavunkat a zárt játékrendszerek terjeszkedése ellen.
Mi, a PC-s játékosok a kezdetek óta jelen vagyunk; láttuk, hogyan nő túl az ipar a mozin és zenén, és olyan nyílt világot vizionálunk, ahol a konzolos és PC-s játékosok társakként állnak egymás mellett.
Azért kértünk szót, hogy elmondjuk: augusztus 26-án véget vetünk a hallgatásnak, és elhozzuk a nyitottság és innováció új korszakát a játékiparba. Együtt fogjuk felhívni mindenki figyelmét arra, hogy a PC-s játék NEM halt meg.
GLHF
Razer
A VILÁG PC-S JÁTÉKOSAIÉRT
Nos, hát így. Egyelőre tehát elég homályos a dolog; a hivatalos weboldalon semmiféle logó nem szerepel, tehát nem tudni, hogy a Razer egymaga áll-e eme rejtélyes innováció mögött, vagy többedmagával. Mint azt már a bevezetőben megpendítettem, a 2008-as GDC-n jelentették be a PC Gaming Alliance megalakulását, melynek hangzatos célja a PC-s játék propagálása, illetve a PC, mint játékplatform továbbfejlesztése. Azóta olyan túl sok vizet nem zavartak, a legfontosabb hír az volt, hogy többek között az Activision, az Nvidia, a Microsoft és a Sony is kilépett már a bandából, amelynek tagja amúgy az AMD, az INTEL, illetve a Logitech és a Razer is, valamint pár forgalmazó (Antec, GameStop) és fejlesztőcég (Epic, Capcom, Gas Powered Games). A magam részéről biztos vagyok benne, hogy ez a dolog független a PCGA-től, és a Razer saját akciójáról van szó. Akárhogy is, az idei PAX nyitónapján, tehát 26-án, pénteken délután fény derül mindenre. Meglátjuk, valóban történelmi esemény tanúi leszünk-e...
BARÁTAINK, XBOX, PLAYSTATION ÉS WII!
Mind hallottuk már a szónoklatokat, melyek a PC-s játék haláláról szólnak és arról, hogy a konzolos játék győzedelmeskedik, a PC-s játékosoknak pedig csak a hitvány konzolportok jutnak.
A pletykák korai bukásunkat alaposan eltúlozták. Több mint 300 millió PC-játékos van világszerte, és ez a tömeg napról napra nő. Ma több PC-s játékos van, mint ahányan az összes konzolokon együttesen játszanak, de eddig nem emeltük fel szavunkat a zárt játékrendszerek terjeszkedése ellen.
Mi, a PC-s játékosok a kezdetek óta jelen vagyunk; láttuk, hogyan nő túl az ipar a mozin és zenén, és olyan nyílt világot vizionálunk, ahol a konzolos és PC-s játékosok társakként állnak egymás mellett.
Azért kértünk szót, hogy elmondjuk: augusztus 26-án véget vetünk a hallgatásnak, és elhozzuk a nyitottság és innováció új korszakát a játékiparba. Együtt fogjuk felhívni mindenki figyelmét arra, hogy a PC-s játék NEM halt meg.
GLHF
Razer
A VILÁG PC-S JÁTÉKOSAIÉRT
Nos, hát így. Egyelőre tehát elég homályos a dolog; a hivatalos weboldalon semmiféle logó nem szerepel, tehát nem tudni, hogy a Razer egymaga áll-e eme rejtélyes innováció mögött, vagy többedmagával. Mint azt már a bevezetőben megpendítettem, a 2008-as GDC-n jelentették be a PC Gaming Alliance megalakulását, melynek hangzatos célja a PC-s játék propagálása, illetve a PC, mint játékplatform továbbfejlesztése. Azóta olyan túl sok vizet nem zavartak, a legfontosabb hír az volt, hogy többek között az Activision, az Nvidia, a Microsoft és a Sony is kilépett már a bandából, amelynek tagja amúgy az AMD, az INTEL, illetve a Logitech és a Razer is, valamint pár forgalmazó (Antec, GameStop) és fejlesztőcég (Epic, Capcom, Gas Powered Games). A magam részéről biztos vagyok benne, hogy ez a dolog független a PCGA-től, és a Razer saját akciójáról van szó. Akárhogy is, az idei PAX nyitónapján, tehát 26-án, pénteken délután fény derül mindenre. Meglátjuk, valóban történelmi esemény tanúi leszünk-e...
Egy nemzet nevében beszélt egy PC-s nemzet nevében!
Csak azért mert úgy hangzik ez a mondat mintha egy nemzet nevében beszélt volna
Kíváncsian várom a 26-át!!!
Olyan mintha egy háborús film részletéből került volna ki.
hmm...mozi?
Sparrow: egér és billentyűzet mindkét konzolra van, csak épp a játékok alig támogatják (szerencsére), netezésrre meg a kutyának se kell.
Razer meg újra spanyolviaszt kakkant? Gratula nekik, ismerve őket biztos hatalmasat fognak durrantani
Ez csak duma, olyan, mint amit Choco írt lentebb a 12 évesekről. Kíváncsi lennék, hogy például a Steam több mint 30 millió felhasználójából hány MMO fanatikus van. Szerintem a többség azért a normális játékokat veszi. És ezek még csak a Steames emberkék.
Egyébként ha már tényleg betegnek nevezzük, akkor a minőség és az árak miatt kellene elsősorban, legalábbis szerintem. Ördögi kör ez, minél rosszabb minőségű játékokat árulnak minél drágábban, annál kevesebben veszik meg, és emiatt még rosszabb minőségűek és még drágábbak lesznek a következők. (Hozzáteszem, hogy ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy aki nem veszi meg, az kihagyja, vagy kalózkodik, a kiadó sehogy nem kap érte pénzt.)
Jó ellenpélda, csak sajnos ritkaság például az egy korábbi cikkben is említett Amnesia, ami minőségileg is megüti a mércét, és nem is 50-60 euróba kerül (+DLC-k), és lássunk csodát, a mai napig jó eladásokat produkál.