Ahogy arról már volt szó, van itt dupla borító, maga a magazin a Fable 2-vel érkezik, mellette találhattok egy kartont, amin rajta van a Viva Pinata 2-t felvonultató borítóterv és ha megfordítjátok ezen „mellékletünket”, akkor egy EndWar poszterrel lehettek gazdagabbak. De ugye nem csak a borító dupla, DVD-ből is kettő van, az egyik a szokásos Chris féle anyag, a Hitman: Contracts teljes játékunkkal, míg a másikon javítócsomagokat találhattok az XP és a Vista mellé – jól jöhet majd bárhol, bármikor.
Változások
Tartalom szempontjából is igyekeztünk kitenni magunkért, és idézném is Sasa bevezetőjét, amelyben mindenféle változásokról mesél: „Változunk! Ha nem is rohamléptekkel, de letérünk a kitaposott útról. Évek óta az online-tól féltik a nyomtatott sajtót. A világ trendjeivel szembemenni nem érdemes, ezért változni, változtatni kell! Így volt és van ez a Gurunál is. Az exkluzív cikkek, tesztek, képek és bemutatók az esetek nagy részében eddig is előzték az online sajtót, ettől a számtól kezdve azonban azokat a dolgokat is megpróbáljuk más oldalról megfogni, amikről esetleg már értesülhettek a PC Guru honlapjáról is. (…) A Guru tehát amellett, hogy megmarad mértékadó magazinnak, mostantól megpróbál a piacról teljes képet alkotni, mélyebben, de mindenki számára érthetően tudósítani mindarról, ami a szakmában zajlik.”
Bemutatók
Ezen sorok szellemében készült tehát a júniusi Guru, melynek bemutató rovatában megismerkedhetek az Electronic Arts „jó” és „rossz” oldalával, az újító szellemmel és a rókabőr effektussal, mégpedig két játék, a BattleForge és a Lord of the Rings: Conquest szűrőjén keresztül – mindezt egy sajátos, szembeállító cikk formájában nyújtjuk át nektek.
Hagyományos bemutatóink között szerepel az Alpha Protocol és a Sacred 2 (bár utóbbi annyiban mégsem hagyományos, hogy ]{redenc a fejlesztőknél járt Németországban, kipróbálta a játékot, és személyes gondolatait, élményeit is megosztja a cikk keretein belül), de olvashattok pár új információt az EndWarról, és a remélhetőleg PC-re is érkező Banjo-Kazooie 3-ról. E havi második nagyágyúnk a Viva Pinata 2, exkluzív beszámoló Angliából, ahová a magyar sajtóból a PC Gurus Stökinek sikerült egyedül kijutni, cikkünkben lerántjuk a leplet a nagyszerű folytatásról, és kiderül, hogy mivel lesz több ez a játék, mint a zseniális első rész. A nagy cikkeink ezzel persze még nem érnek véget, Grath szintén külföldön járt, és megtudott mindent a Fable 2-ről, méghozzá személyesen Peter Molyneuxtól - erről nyolc oldalon olvashattok magazinunkban.
Tesztek
Ismertető rovatunkban a Mass Effect az etalon, tíz oldalas gigacikkel jelentkezünk, amiben a hagyományos teszt mellett olvashattok szerkesztői másvéleményeket, érdekes fejlesztői információkat, és még egy interjú is vár rátok, hogy a hihetetlenül szép bolygóbemutatónkról ne is beszéljünk.
Emellett fókuszba helyeztük a játékfejlesztést, érkezik ugyanis a magyar készítésű Crusaders: Thy Kingdome Come (tesztel és interjúval), aminek apropóján Stöki áttekinti a magyar játékfejlesztés történelmét, ]{redenc kolléga pedig arról elmélkedik egy cikk keretén belül, hogy vajon minek köszönhető rengeteg játék meglehetősen alacsony színvonala (elég ha csak az elmúlt hónapok értékeléseit nézitek végig…). A Mass Effect és a Crusaders mellett teszteltük a Lost Planet: Extreme Condition – Colonies Editiont, az Iron Mant, a Warhammer: Mark of Chaos - Battle March kiegészítőt, a Trackmania United Forevert, a felettébb bénácska Bus Simulator 2008-at, és az ÜberSoldier II-t (alias Crimes of War).
Gondolatébresztőnkben tíz éves jubileumot ünneplünk, a Nosztalguruban pedig a magyar játékfejlesztéshez kapcsolódóan a C64-es, szöveges szerepjátékos időkbe tekintünk vissza.
Konzol
A harmadik generációs- és kézimasinákkal foglalkozó rovatunkban olvashattok a Sony Gamers Dayről, azon belül a Killzone 2-ről, a Little Big Planetről, a Resistance 2-ről és a Motorstorm folytatásáról. Teszteltük a Wii Fitet és megnéztük a Boom Blox és a The World Ends with You című játékokat.
Ezen felül minden a régiben: hardver, levelezés és természetesen Külvilág – jó szórakozást hozzá mindenkinek!
Változások
Tartalom szempontjából is igyekeztünk kitenni magunkért, és idézném is Sasa bevezetőjét, amelyben mindenféle változásokról mesél: „Változunk! Ha nem is rohamléptekkel, de letérünk a kitaposott útról. Évek óta az online-tól féltik a nyomtatott sajtót. A világ trendjeivel szembemenni nem érdemes, ezért változni, változtatni kell! Így volt és van ez a Gurunál is. Az exkluzív cikkek, tesztek, képek és bemutatók az esetek nagy részében eddig is előzték az online sajtót, ettől a számtól kezdve azonban azokat a dolgokat is megpróbáljuk más oldalról megfogni, amikről esetleg már értesülhettek a PC Guru honlapjáról is. (…) A Guru tehát amellett, hogy megmarad mértékadó magazinnak, mostantól megpróbál a piacról teljes képet alkotni, mélyebben, de mindenki számára érthetően tudósítani mindarról, ami a szakmában zajlik.”
Bemutatók
Ezen sorok szellemében készült tehát a júniusi Guru, melynek bemutató rovatában megismerkedhetek az Electronic Arts „jó” és „rossz” oldalával, az újító szellemmel és a rókabőr effektussal, mégpedig két játék, a BattleForge és a Lord of the Rings: Conquest szűrőjén keresztül – mindezt egy sajátos, szembeállító cikk formájában nyújtjuk át nektek.
Hagyományos bemutatóink között szerepel az Alpha Protocol és a Sacred 2 (bár utóbbi annyiban mégsem hagyományos, hogy ]{redenc a fejlesztőknél járt Németországban, kipróbálta a játékot, és személyes gondolatait, élményeit is megosztja a cikk keretein belül), de olvashattok pár új információt az EndWarról, és a remélhetőleg PC-re is érkező Banjo-Kazooie 3-ról. E havi második nagyágyúnk a Viva Pinata 2, exkluzív beszámoló Angliából, ahová a magyar sajtóból a PC Gurus Stökinek sikerült egyedül kijutni, cikkünkben lerántjuk a leplet a nagyszerű folytatásról, és kiderül, hogy mivel lesz több ez a játék, mint a zseniális első rész. A nagy cikkeink ezzel persze még nem érnek véget, Grath szintén külföldön járt, és megtudott mindent a Fable 2-ről, méghozzá személyesen Peter Molyneuxtól - erről nyolc oldalon olvashattok magazinunkban.
Tesztek
Ismertető rovatunkban a Mass Effect az etalon, tíz oldalas gigacikkel jelentkezünk, amiben a hagyományos teszt mellett olvashattok szerkesztői másvéleményeket, érdekes fejlesztői információkat, és még egy interjú is vár rátok, hogy a hihetetlenül szép bolygóbemutatónkról ne is beszéljünk.
Emellett fókuszba helyeztük a játékfejlesztést, érkezik ugyanis a magyar készítésű Crusaders: Thy Kingdome Come (tesztel és interjúval), aminek apropóján Stöki áttekinti a magyar játékfejlesztés történelmét, ]{redenc kolléga pedig arról elmélkedik egy cikk keretén belül, hogy vajon minek köszönhető rengeteg játék meglehetősen alacsony színvonala (elég ha csak az elmúlt hónapok értékeléseit nézitek végig…). A Mass Effect és a Crusaders mellett teszteltük a Lost Planet: Extreme Condition – Colonies Editiont, az Iron Mant, a Warhammer: Mark of Chaos - Battle March kiegészítőt, a Trackmania United Forevert, a felettébb bénácska Bus Simulator 2008-at, és az ÜberSoldier II-t (alias Crimes of War).
Gondolatébresztőnkben tíz éves jubileumot ünneplünk, a Nosztalguruban pedig a magyar játékfejlesztéshez kapcsolódóan a C64-es, szöveges szerepjátékos időkbe tekintünk vissza.
Konzol
A harmadik generációs- és kézimasinákkal foglalkozó rovatunkban olvashattok a Sony Gamers Dayről, azon belül a Killzone 2-ről, a Little Big Planetről, a Resistance 2-ről és a Motorstorm folytatásáról. Teszteltük a Wii Fitet és megnéztük a Boom Blox és a The World Ends with You című játékokat.
Ezen felül minden a régiben: hardver, levelezés és természetesen Külvilág – jó szórakozást hozzá mindenkinek!
A levrovon szokás szerint folyt a könnyem a röhögéstől... és persze az egész újság nagyon bejött... csak így tovább GURU team...
A levrovon szokás szerint folyt a könnyem a röhögéstől... és persze az egész újság nagyon bejött... csak így tovább GURU team...
De nem nagy gond, nem ezért szeretem a ujságot(de ha lehet valahogyan pótoljátok!). A Lego Indi demón meg vagy husszor végigmentem annyira jó lett.
De nem nagy gond, nem ezért szeretem a ujságot(de ha lehet valahogyan pótoljátok!). A Lego Indi demón meg vagy husszor végigmentem annyira jó lett.
a játékok meg biztos jók csak időm nincsen rá (azért nem kell sajnálni napi 5-6 óra MMO-val XD )
a játékok meg biztos jók csak időm nincsen rá (azért nem kell sajnálni napi 5-6 óra MMO-val XD )
Egyébként mind a két cikk, ]{redenc játéktervezős, és Stöki magyar játékfejlesztős cikke is eszméletlenül jó volt (valószínüleg azért kevertem össze, mert este 10kor egész napos rohangálás után már nagyon fáradt voltam).. Én direkt az ilyen cikkek miatt veszem a Gurut, amiből lehet tanulni, ismeretek szerezni. Másik kedvencem még a Gondolatébresztő, ezt mindig elolvasom. És örülök, hogy ez a rovat már 10 éves! Legyen még legalább ennyi...
Egyébként mind a két cikk, ]{redenc játéktervezős, és Stöki magyar játékfejlesztős cikke is eszméletlenül jó volt (valószínüleg azért kevertem össze, mert este 10kor egész napos rohangálás után már nagyon fáradt voltam).. Én direkt az ilyen cikkek miatt veszem a Gurut, amiből lehet tanulni, ismeretek szerezni. Másik kedvencem még a Gondolatébresztő, ezt mindig elolvasom. És örülök, hogy ez a rovat már 10 éves! Legyen még legalább ennyi...