- A Metacritic késleltetéssel próbál fellépni a review bombing ellen
- A felhasználók csak 36 órával a játék megjelenése után értékelhetnek
- Addig csak a kritikusok tesztjei lesznek olvashatóak
Film vagy videojáték, édes mindegy, az ember előbb-utóbb össze fog futni úgynevezett review bombinggal. Azaz olyan eseménnyel, amikor egyszerű emberek még azelőtt magasztalnak az egekbe vagy dózerolnak bele a földbe játékot vagy filmet az értékelésekre szánt oldalakon, hogy látták vagy játszottak volna azokkal.
A legutóbbi ékes példa erre a The Last of Us: Part 2, amit annak ellenére, hogy kényelmes tempóban is 15-20 óra végigjátszani, már pár órával a megjelenése után 0 pontos értékelések lepték el a Metacriticet. Vagyis olyan emberek húzták le, akik nemhogy nem játszottak vele, még arra sem volt lehetőségük, hogy legalább a Youtube-on megnézzenek egy végigjátszás videót róla.
Hogy a jövőben elkerüljék az ilyen eseteket, a Metacriticen bevezettek egy 36 órás késleltetést, ami a felhasználókat érinti. Magyarán, az egyszerű játékosok csak 36 órával a program megjelenése után értékelhetnek, addig csak egy üzenetet kapnak, amely arra kéri őket, hogy töltsenek több időt az adott produktummal – ahogy azt a Death Strandingnél korábban már láthattuk is.
Vagy kérhetnének játék kódot hogy ellenőrizzék tényleg megvetted - e...
Biztos sokkal egyszerűbb megunt a review bombing ra fogni az egészet és a user véleményeket piszkálni / nehezíteni mint tudomásul venni hogy a kritikusoknak érdekében áll hülyeséget írni hogy legközelebb is kapjanak ingyen kópiát...