- Az idei The Game Awards 73%-os növekedést produkált
- Ez összesen 45 millió egyedi nézőt jelent
A Geoff Keighley által életrehívott díjátadó és marketing események legutolsó tagja, a The Game Awards igen gyorsan igen naggyá nőtte ki magát. Alig öt éve, 2014-ben mutatkozott be a műsor, mely a VGX-et váltotta és az új formátum és elképzelés úgy látszik, hogy bevált. Méghozzá nem is akárhogy, mert mostanra a legnagyobb játékos-események egyike lett.
A The Game Awards idén egészen elképesztő arányú növekedést produkált, 73%-kal több nézőt vonzott, ami számszerűsítve 45 millió egyedi megtekintőt jelent. Ebből legtöbben egyszerre mintegy 7,5 millióan hangolódtak valamelyik közvetítő csatornára.
A miheztartás végett: ez több, mint bármelyik nagy konferencia az E3 felhozatalából vagy akár az összességében véve (úgy 8 millióan voltak rá kíváncsiak összesen), a Gamescomról vagy a Tokyo Game Showról.