• Egyelőre távoznak a mid-roll reklámok a Twitch oldaláról
  • Méghozzá a nézők és a streamerek egyöntetű tiltakozása miatt
  • Az illetékesek szerint át kell gondolniuk ezt a struktúrát

Még hét elején kapott szárnyra a hír, miszerint a Twitch mid-roll reklámok bevezetésével kísérletezik. Röviden és tömören összefoglalva ezek a hirdetések a stream közben bármikor felugorhattak, lenémítva és kisképernyőre száműzve a streamert, amíg a reklám tart, függetlenül attól, hogy mi történt épp az adásban.

twitch-mid-roll-ad-01.jpg

Mondanunk sem kell, hogy mind a nézők, mind a tartalomgyártók alaposan kiakadtak erre a megoldásra, mondván, a streamelés lényege veszik el, ha egy-egy izgalmas pillanatot nem tudunk a streamerrel együtt átélni, mert épp le van némítva egy mid-roll reklám miatt. Ennek a felhördülésnek pedig meg is lett a gyümölcse: a Twitch nemrég eltávolította ezt a hirdetéstípust a streamekből, egyben pedig azt is jelezte, hogy kidolgoznak majd a helyére egy alternatívát, melyben a streamer jobban bele tud szólni, hogy mikor menjen reklám a csatornáján.