A Warhammer 40,000: Space Marine 2 minden elképzelést felülmúló sikere azért számít igazán jelentősnek, mert ismét bebizonyosodott, hogy nem csupán a 80-100 órás open world címekre van igény a felhasználók részéről, hanem a kompakt élményeket kínáló alkotásokat is úgy viszik, mint a cukrot – legalábbis a megfelelő minőség esetén. A Saber Interactive látványos lövöldéjével még maga Henry Cavill is szívesen múlatja az időt, aki pedig belevetette magát a Tyranidák elleni küzdelembe, az hamar észrevehette, hogy olyan, mintha az opusz egy másik korszakból csöppent volna ide, ez pedig egyáltalán nem a véletlen műve.
A Space Marine 2-n ügyködő Dmitriy Grigorenko ugyanis a Gamesradar+-nak adott interjúban beszélt arról, hogy mivel a fejlesztők egy tényleges folytatást szerettek volna letenni az asztalra, vissza kellett menniük az első rész születéséig, tehát egészen 2011-ig. Mivel akkoriban még más szelek fújtak, értelemszerűen a második etap is egy modern köntösbe bújtatott nosztalgiabombának érződik, ám végső soron ez is volt a cél, épp csak arra nem gondoltak az alkotók, hogy ez ennyire hamar feltűnik majd a rajongóknak.
„Tökéletes folytatást akartunk készíteni [a Space Marine-höz], ez volt az elképzelés” – mondta Grigorenko. „A 'tökéletes folytatás' azt jelenti, hogy pontosan ugyanarról a játékról van szó: egy [Xbox] 360-as program, amelyben található egy kampány, némi PvP, valamint egy horda mód, ami teljessé varázsolja az élményt. Mi egy klasszikus élményt szerettünk volna létrehozni létrehozni” – tette hozzá. Nos, a lépés végső soron bejött, hiszen a Space Marine 2 valóban olyan (mármint a csúcskategóriás látványt leszámítva), mintha egy időgépben ülnénk, a múltidézés pedig jól láthatóan a játékosoknak is tetszik. Ti aprítjátok még a hordákat?
A borítóképek forrása: Focus Entertainment, Steam