Az MTV Multiplayer David Cage-dzsel készített korábbi interjújából tudjuk, hogy a Heavy Raint a PlayStation Move-val képzelték el, és el is kezdték kidolgozni a kezelés részleteit, de mivel jóval hamarabb kész lettek mint a periféria, kénytelenek voltak mozgásérzékelős kezelés nélkül kiadni a játékot. Az eredeti tervet azonban még nem adták fel, a belga Chief magazin ugyanis úgy tudja, hogy ősszel érkezik egy patch, amely lehetővé teszi, hogy a Move-val irányítsuk a karaktereinket és ezáltal még az eddiginél is jobban beszippantson minket a Quantic Dream játéka.
A Heavy Rain egyébként nem az egyetlen játék, mely a megjelenése után részesül Move támogatásban, hiszen a GDC-n bemutatták, hogy a LittleBigPlanet is működőképes a varázspálcával, a jövőben pedig várhatóan még több régebbi játék csatlakozik a sorhoz.
A Heavy Rain egyébként nem az egyetlen játék, mely a megjelenése után részesül Move támogatásban, hiszen a GDC-n bemutatták, hogy a LittleBigPlanet is működőképes a varázspálcával, a jövőben pedig várhatóan még több régebbi játék csatlakozik a sorhoz.
Nameg ki akar egy FPS/TPS-t hadonászva játszani
A Move-os cucc egy ilyen játékhoz tényleg nem rossz ötlet,mindenképpen kipróbálom majd így is a Heavy Raint,kíváncsi leszek a játékélménybeli különbségre.