Több kiadó az utóbbi időben a 70 dolláros árcédula felé mozdult el, pedig ez nem kis felháborodást váltott ki a vásárlók körében. Mivel ez egyre inkább a normává válik, újabban a Capcom is csatlakozni készül hozzájuk, mondván, hogy a jelenlegi árszintjük egyszerűen "túl alacsony" a fejlesztési költségekhez képest. Lehet ezt még fokozni? Lehet, bizony! A Take-Two Interactive vezérigazgatója, Strauss Zelnick szerint az iparágnak egy lépéssel tovább kellene mennie, és a játékokat az "óránkénti értékük" szerint kellene beárazni. "Bármely szórakoztatóipari termék árazásánál a képlet a várt szórakoztatási használatból indul el, amely az óránkénti érték és az azzal töltött órák számának szorzatából, valamint ehhez hozzáadva, a fogyasztó által vélt értékből áll, amely a játék birtoklásából is származik, már a bérléshez és a feliratkozáshoz képest. Ez mindenfajta szórakoztatóipari terméknél működik. Ha ehhez hasonlítjuk a mi árainkat, akkor még mindig nagyon, nagyon olcsóak vagyunk, mert rengeteg órányi elfoglaltságot kínálunk." – mondta Zelnick.
Lényegében ez azt jelentené, hogy minél hosszabb egy adott játék, annál többet lehetne elkérni érte. Persze nem mindenki ért ezzel egyet. Sokan úgy gondolják, hogy a kisebb, pár órás indie-játékok is megérdemlik a teljes árat, hiszen ezeket többnyire kis csapatok vagy mindössze 2-3 ember készíti. Egyelőre nem tudni, mennyibe fog kerülni a Take-Two következő nagy játéka, vagyis a régóta várt Grand Theft Auto 6 – a pletykák szerint a 70 dolláros árcédulát preferálja a kiadó, de egyesek szerint a fullos, minden jóval megpakolt kiadás ennek a duplája is lehet.