- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
A GTA-film ötletét sokszor felajánlották már a Rockstar Gamesnek, ám a stúdió minden alkalommal úgy döntött, hogy annak elkészítése nem éri meg a kockázatot. Dan Houser, a Rockstar társalapítója a Guardian magazinban megjelent interjújában nyilatkozta azt, hogy többször felmerült már egy GTA-film ötlete, ám úgy gondolták, hogy nem élnek a lehetőséggel, mivel egy esetleges bukás rossz hatással lett volna a sorozatra.
„Sokkal többet jelent nekünk, hogy a játékokban nagyobb a szabadság és könnyebben kiélhetjük a kreativitásunkat” -- mondta Houser, majd arról is beszélt, hogy a hollywoodi stúdiók sokkal nagyobb befolyással bírnak a készülő filmjeikre, és szeretnek mindig biztosra menni. Ott többnyire nem díjazzák az innovációt és az újdonságokat. A Rockstar pedig pontosan ilyen játékokat készít, és ilyen GTA-film lenne, amire rábólintana.
Houser bevallotta, hogy sokkal könnyebb lenne a GTA-játékokat sorozatként elkészíteni, ám egyelőre nem tervezik egy ilyen adaptáció elkészítését.
„Itt van nekünk egy óriási nyitott világú játék, a játékosok számára teljes szabadsággal, 100 órányi játékidővel. Azt csinálnak, amit akarnak, a bankrablástól kezdve a jógázásig. Hogyan lehetne mindezt belesűríteni egy két órás filmbe vagy egy tizenkét órás sorozatba úgy, hogy ne vesszen el a teljes szabadság érzete?” -- tette fel a kérdést Houser.
A GTA rajongói örülhetnek, mert ha GTA-film nem is, GTA 5 hat napon belül érkezik.
Ez nem ellenérv. Abból a százból az ember nyolcvanat mászkálással meg randalírozással tölt, a sztori ennek a töredéke. Az sokkal értelmesebb oknak tűnik, hogy a GTA sem karakterek, sem történet szempontjából nem való filmre. A neve eladná, de értelmetlen az egész ötlet.