Cliff Bleszinski, a Gears of War sorozat dizájnere elsőkézből tájékoztatott mindenkit a Twitter-oldalán az új Doomban szerzett élményeiről. Véleményét azzal kezdte, hogy nagyon élvezi a játékot, de van egy „kisebb” dolog, ami nem nyerte el a tetszését, és egyébként ezt a Gears of Warban sem kedvelte.
A dizájner kifejtette, hogy szerinte a kivégzőmozdulatok túlzottan lelassítják a játékot. Majd hozzátette, hogy a játékosok többnyire csak ölni és győzni szeretnének egy lövöldében, illetve véleménye szerint a látványos animációk nem igazán érdekelnek senkit.
E kivégzőmozdulatokat egyébként Glory Killeknek nevezik a pénteken megjelent Doom epizódban, és véleményem szerint tényleg lelassítják a játékmenetet némileg, mert ilyenkor az irányítást kikerül a kezeinkből, és egy animációsorozat keretében tépjük darabjaira ellenfeleinket. Bár a Glory Killek megszakítják ilyen módon a harcot, de alkalmazásukért extra élettöltőkkel jutalmaz minket a játék, így egy-két szorosabb helyzetben igazi mennybéli áldással érnek fel.
Ha kíváncsiak vagytok a mi első reakcióinkra a Doomról, akkor tartsatok velünk a megjelenés napján készített Vágjunk bele! videónkban.
Öcsém, a Doom az agyatlan shooterek mintapéldánya. Ami egyáltalán nem negatívum, mert már itt volt az ideje egy ilyen pörgős, kissé régimódi FPS-nek. Csak ne állítsuk már be a Doom-ot úgy, mint valami komplexebb shooter, csak mert vannak benne kivégzőmozdulatok. Talán az sem ártana, ha utánanéznél CliffyB játékainak, és akkor látnád, hogy fel tudott mutatni mást is a GoW-on kívül.
Öcsém, a Doom az agyatlan shooterek mintapéldánya. Ami egyáltalán nem negatívum, mert már itt volt az ideje egy ilyen pörgős, kissé régimódi FPS-nek. Csak ne állítsuk már be a Doom-ot úgy, mint valami komplexebb shooter, csak mert vannak benne kivégzőmozdulatok. Talán az sem ártana, ha utánanéznél CliffyB játékainak, és akkor látnád, hogy fel tudott mutatni mást is a GoW-on kívül.