- A fiatal játékosok legalább 62%-át éri online bántalmazás és zaklatás
- Derül ki az Anti Defamation League tanulmányából
A járványból adódó elzártság miatt még a szokottnál is többen keresnek menedéket a videójátékokban, köztük az olyan népszerű multis címekben, mint a Fortnite, a League of Legends vagy épp a Valorant. Ez alól nem képeznek kivételt a tinédzserek sem, akiknek az Anti Defamation League (ADL) tanulmánya alapján alaposan kijut a játék során a bántalmazásból és zaklatásból az online térben.
A 13-17 éves korosztályban több, mint 14 millió résztvevővel végzett kutatás eredménye alapján a tanulmányban vizsgált játékok mindegyikében a felhasználók legalább 62%-át érték ilyen élmények az utóbbi hat hónapban. Ez a szám a Valorant esetében a legmagasabb, ami 89%, de a Fortnite se áll jobban a maga 81%-ával, a lista alján pedig a Rocket League kullog, bár még mindig elég magasnak mondható 62%-kal, vagyis még így is játékosai több, mint felét érinti a probléma.
2. a fiatal játékosoknak nagy (túlnyomó?) hányadának semmi keresnivalója azokban a játékokban. a 18+ vagy M jelzés nem véletlen (bár nem emiatt van). velem is megesett, (nem az eleje, az állandó, hanem a vége) csgo-ban, hogy ruszki kisiskolások - még mutálás előtt - tették ki a szerver lakosságát és állandóan visítoztak a mikrofonba. megjegyeztem, h zárva van az ovi? bántalmazni sajna nem tudtam őket sajna, mert... ONLINE.
Nagyon azt érzem ez megint túl van lihegve az érzékenyítés nevében.