A Bethesda alelnöke, Peter Hines nem csak a Doom 4 törléséről regélt az OXM-nek adott interjújában, hanem a Skyrim és a Dishonored remastereléséről is. Szavai szerint mindkettő érdekes próbálkozás volt a részükről, de ezután sem több energiát fektetni a régi játékaik újrakiadásába, mint eddig, inkább az újdonságokra, a következő verziókra törekednek.
A Dishonored felújítása Hines szavai alapján egyedi eset és viszonylag egyszerű munka volt, ugyanis már a régi generáció végnapjaiban jelent meg, ugyanakkor pont ezért volt ésszerű döntés a remaster elkészítése.
Ami a Skyrimet illeti, az egy érdekesebb történet, merthogy a Fallout 4-re történő felkészülés közben fogant meg az ötlet. Egész pontosan a Skyrim SE azokból a fejlesztésekből született, amit a Bethesda Game Studios a Fallout 4 PS4-es és Xbox One-os változata érdekében készített el.
Mint ismeretes, a Fallout 4 és a Skyrim ugyanazt a motort, a Creation Engine-t használja, ezt alakították át a jelenlegi generáció konzoljaira, hogy elkészülhessen a poszt-apokaliptikus szerepjáték új felvonása. Tulajdonképpen csak meg akarták nézni, hogyan működik a motor átdolgozva, mielőtt nekiállnak a Falloutnak, és erre a The Elder Scrolls 5 alkalmas volt. No, innen indult a Skyrim Special Edition. Később arra is rájöttek, hogy „elég király ötlet” lenne a Fallout 4 nehezen összehozott modtámogatását átpakolni a Skyrim alá.
Persze, mint ahogy azt fent említettem, a Bethesda nem fog átállni a remasterek gyártására. Jelenleg amúgy is eléggé elfoglaltak, hiszen a konyhájukban készül a Prey, a Fallout 4 VR, a The Elder Scrolls 6, a Quake Champions és a The Elder Scrolls: Legends.