Minden igazi RPG-rajongó már bekarikázta október 20-át a naptárjában és elkezdte vagdosni a centit, ugyanis a Baldur's Gate szellemi örökösének titulált Dragon Age: Origins ekkor fog megjelenni PC-re és next-gen konzolokra. Nagy a várakozás, hiszen a cucc — eltérően a cég legutóbbi játékától — egy klasszikus értelemben vett szerepjáték, remek történettel, kiváló hangulattal és nagyon magas újrajátszhatósági faktorral, elvégre a játék elején hat különböző kaszt közül választhatunk, amiknek mind megvan a maguk eredettörténete és ez — mint szinte minden döntésünk — komolyan kihat a játék végkimenetelére.
Minimum konfiguráció — Windows XP:
Minimum konfiguráció — Windows Vista:
Ajánlott konfiguráció:
Minimum konfiguráció — Windows XP:
- Operációs rendszer: Windows XP SP3
- CPU: Intel Core 2 1.4 GHz vagy AMD X2 1.8 GHz, illetve ezeknél jobb
- RAM: 1 GB vagy több
- VGA: ATI Radeon X850 128 MB vagy NVIDIA GeForce 6600 GT 128 MB, illetve ezeknél jobb
- HDD: 20 GB
Minimum konfiguráció — Windows Vista:
- Operációs rendszer: Windows Vista SP1
- CPU: Intel Core 2 1.6 GHz vagy AMD X2 2.2 GHz, illetve ezeknél jobb
- RAM: 1.5 GB vagy több
- VGA: ATI Radeon X1550 256 MB vagy NVIDIA GeForce 7600 GT 256 MB, illetve ezeknél jobb
- HDD: 20 GB
Ajánlott konfiguráció:
- CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz
- RAM: 4 GB (Vista) vagy 2 GB (XP)
- VGA: ATI 3850 512 MB vagy NVIDIA 8800GTS 512 MB, illetve ezeknél jobb
- HDD: 20 GB
Mostantól mindenki költsön egy rakat pénzt a gépére.
A négy magon meg tényleg nem értem mit paráztok, elég rég vannak már a piacon a Quad-Core procik, épp ideje, h a játékok elkezdik rendesen kihasználni
ime
Intel Core 2 Duo T6570
4 gb ram
NVIDIA GeForce 9600M GT
a 20 giga hdd hely nem olyan sok. persze lehetne tömörítéssel is foglalkozni, de ma már azért egy gamer gépben van hely (főleg ha azt vesszük, h egyesek nem legális dolgoknak is helyet kell, h szorítsanak), legalábbis 20 giga csak akad
Terrás vinyót nem veszek legalább még 1,5-2 évig. 2 éve van egy 250 gigás, az eddig nagyon jól kibírta, ezután is marad amíg le nem robban...
Ma már a fejlesztők nem szórakoznak azzal, hogy összetömörítsék a textúrákat, vagy a videókat / hangokat nagy tömörítéssel suvasszák bele a cuccba. Minek szórakozzanak azzal, hogy futásidőben, plusz processzorerő és memória felhasználásával tömörítsék ki a vinyóra a szükséges állományokat... Akkor aztán még jobban szaggatna, meg persze mindenki sopánkodna a baromi hosszú pályabetöltési idők miatt...
HDD: 20 GB.
Feladat: a grafikai ováció mellett kitalálni valamit erre az irdatlan helyigényre, mert ez szerintem még rosszabb, mintha a játék szaggatna, vagy esetleg otrombán nézne ki. Ne csak a külcsínt fejlesszék, hanem igen is gyúrjanak arra a fejlesztők, hogy ugyanazt az eredményt kisebb helyigénnyel legyenek képesek elérni. Rém idegesítő, hogy ma már játékokhoz szinte külön winchester kell.