A Disneyről sokunknak — ha szép gyermekkorunk volt — az Aladdin, a Hófehérke és a hét törpe, esetleg a Hamupipőke jut az eszébe. Az, hogy kőkemény, a PC-s piacon is igen nagy sikereket elérő projektjeik lennének, az már távol áll tőlük. (Bár hozzá kell tenni, nem sokan vagyunk — még a szerkesztőségből sem —, akik ne csillogó szemmel vetették volna rá magukat a múlt évezred legendás Disney-termékeire, úgymint a mesés POP-klón Aladdin, vagy a legendás, utolsó platformjáték Tarzan.) Azonban mostantól fogva erről már múlt időben beszélhetünk: a Wii-s, illetve DS-es ökörködéseken kívül is tud nagyot ütni a Disney, erről szól a cikkünk.
]{iegészítés: Első kézből árulhatom el, hogy a játék idehaza magyar nyelven jelenik meg, a CD Projekt gondozásában; hazai moziforgalmazásban G-Force: Rágcsávók címen kerül (]{redenc).
G-Force: The Video Game
A G-force (akár csak a közeljövőből a Volt) még a klasszikus Disney-vonalat követi, vagyis (jó eséllyel) gyermekek és gyermeklelkű felnőttek számára is nagyszerű szórakozást nyújthat. A világ elveszőben, már csak egyvalakik segíthetnek: a malacokból álló elit alakulat, akiket (többek között) Jerry Bruckheimer (Armageddon, A nemzet aranya, Karib-tenger kalózai) producer hoz el nekünk. A film egy játékot ihletett, ez lett a G-force. A klasszikus platformelemeket kőkemény akcióval (viccesnek tűnik, de a Volt után elhisszük) ötvöző program kütyükkel és elképesztő sodró lendülettel operál, főhőse pedig az a rakás tengerimalac, akik titkos küldetésen a világért harcolnak. Elképesztően vicces hangulat, akár csak a Voltnál, itt is szép grafika, és remek kikapcsolódás: erről fog szólni a G-Force. A tipikus Disney-humor itt is megmutatkozik; lehet, hogy ti már unjátok, de mi — és főképp Darths, hiszen ő kiskorában is Hamupipőkének öltözött! — soha nem fogjuk!]{iegészítés: Első kézből árulhatom el, hogy a játék idehaza magyar nyelven jelenik meg, a CD Projekt gondozásában; hazai moziforgalmazásban G-Force: Rágcsávók címen kerül (]{redenc).
A PotC ígéretesnek tűnik, de több infó kell, mielőtt nagyon elbízom magam. A G-Force meg jó móka lesz.
Egyébként engem ez a cucc érdekel a legjobban, már csak azért is mert van tengerimalacom!
2. A PotC játék teljesen független az univerzumtól, nincs ebben semmiféle "kiegészítőszerűség". max. áthallások.
A szakítás sorrendje pedig szerintem: Armada, G-Force, Split/Second...
Ezek amúgy a közeljövőben megjelenő játékok vagy még kell pár évet várni rá?