A Dishonored épp, hogy megjelent, még friss, ropogós, a lemezen érezni a beleégetett adatok kellemes, füstös illatát. Ám ez csak a látszat, a AAA-kategóriás játékkészítés világában minden a franchise-okról és sorozatokról szól, így nem csoda, hogy az Arkane zseniális (egyébként simán Év játéka esélyes) FPS-ének folytatása is szóba került. A csapat főtervezőjeként híressé vált Harvey Smith azonban egyáltalán nincs meggyőződve róla, hogy egy Dishonored 2 a játék javát szolgálná.
"Egy részem szívesen látna még játékokat ebben a különös világban. Egy másik részem viszont rázárná a pinceajtót a Dishonoredre, mintha meg sem történt volna. És akkor ez volna az egyetlen találkozásod a Szigetek Birodalmával és Dunwall városának lakóival." -- fogalmazta meg álláspontját Harvey a Kotakunak.
Smith minden bizonnyal arra célzott, hogy a játékipar egyik jelenlegi rákfenéje a sok széria, és a viszonylag elhanyagolható számú új szellemi termék. Ezt a trendet tovább népszerűsíteni pedig nem áll az Arkane érdekében. De persze ez nem sokat jelent egy olyan pénz által irányított világban, mint amilyen a videojátékoké is: ha a Bethesda megérzi a pénz szagát, nyakunkat tehetjük a Dishonored 2 elkészülésére.
Szinte féltem végig csinálni egyes küldetéseket mert nem akartam hogy vége legyen, hatalmas játék
egyszer az a baj, ha nem készül folytatás, rá egy hónappal meg arról szól a cikk, hogy nincsenek új címek, csak folytatások