Amióta beindult a hype a Star Wars: Battlefront körül, túl sok dicsérő szót nem kapott. Túlságosan hasonlít a Battlefieldre, nem eléggé hasonlít a Battlefieldre, nincsen szóló kampány, se űrcsata, nem minden jármű vezethető, kevés a bolygó – csak néhány azokból a panaszokból, amit a rajongók a DICE-ra zúdítottak. Persze a csapat tisztában volt azzal, mit vállaltak. Olyannyira – és ez már nem először hangoztatják –, hogy meg is rémültek tőle.

„Amikor felkértek minket arra, hogy csináljuk ezt meg, nagyon megijedtünk. Azt mondtuk: nem, ez túlságosan félelmetes” – mondta Patrick Bach, a DICE általános menedzsere a Guardiannak. „Másrészről viszont a szíved sikította, hogy mondj igent. Mert persze, hogy akarsz egy Star Wars játékot. Szóval igent mondtunk, aztán kitaláltuk, hogyan tovább.” Így kezdődött hát a Star Wars: Battlefront fejlesztése.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!