Átfedések természetesen lesznek, elvégre azt még én sem merném megtenni, hogy csak úgy a levegőbe beszéljek olyan, PC-n jelentéktelen játékokról, mint a Halo stratégia, vagy éppen egy esetleges új Resident Evil játék valamelyik Nintendóra: most például a CryENGINE 2 utóéletéről fogok nektek beszélni. (Ez már-már ilyen Tibi bácsis volt, ha elkezdenék pöttyös labdákat dobálni, kérlek, lőjetek fejbe.) Nos, a Crytek gárdája - tudjátok, a dzsungeles techdemós fiúk - a hamarosan kezdődő Game Developer Conference-re elcipelik magukkal a PC-n már ismert, és szakkommentátoraink szerint konzolra alkalmatlan motort, hogy bemutassák annak képességeit az új generációs konzolokon, vagyis PS3-on és Xbox 360-on. Úgy látszik, a vállalat szeretne egy nagyobb szeletet kihasítani a játékgépeken főképp Unreal-motor szirupjával leöntött tortából, a kérdés már csak az, hogy, ahogy az lenni szokott, milyen játékkal próbálják majd meg demózni a többek között pofonegyszerű játékszerkesztővel, a Sandbox 2-vel érkező új fejlesztői környezetet. Nekem van egy tippem, amelyben fagyott dzsungelek és ufók szerepelnek... (A képek teljesen véletlenül a PC-s Crysisből származnak!)