A játékipar ma már nagyobb, mint valaha, és évről-évre csak tovább hízik. Olyan nagy stúdiók uralják az egészet, mint az EA, a Ubisoft vagy épp az Activision-Blizzard, a kezdeti innovatív, érdekes és izgalmas koncepciókkal ellátott játékokból pedig mára – az indie-piacot kivéve – tucattermékek váltak. Az eredeti Counter-Strike alkotója szerint túl sok pénzlehúzó, kizárólag csak a gyors profitra koncentráló játék jelenik meg manapság.
A Counter-Strike (társ)alkotója, Minh Le, alias Gooseman egy nemrégiben adott interjúban osztotta meg gondolatait a modern játékiparról. Amikor megkérték, hogy ossza meg tanácsait azok számára, akik manapság új játékot szeretnének készíteni, Minh Le rámutatott, hogy a verseny nagyobb, mint valaha. A piac valóban telített egy csomó sz*r játékkal, amikkel az emberek csak megpróbálnak gyorsan pénzt keresni – mondta. Hozzátette, hogy az eredeti Counter-Strike-ot igazi kihívás lett volna bevezetni a mai profitorientált piacon.
Borítókép forrása: Wallhaven