Talán mindenki egyetért velem abban, hogy bár a Cyberpunk 2077 indulása (és az azt követő néhány hónap) maga volt a katasztrófa definíciója, a CD Projekt RED kitartó szakijai valódi csodát műveltek V cseppet sem vidám történetével, melynek köszönhetően ma már széles mosollyal az arcunkon léphetünk ki Night City neonfényben fürdő utcáira. Üröm viszont az örömben (legalábbis azok számára, akik kíváncsiak lettek volna erre a módra), hogy a finoman szólva is problémás rajt miatt végül semmi nem lett a korábban tervezett multiplayerből, így csak az időközben érkezett extra tartalmakra, valamint a fantasztikus Phantom Libertyre támaszkodhattak, azok, akiknek az említett metropolisz lett a második otthona. Egy lelkes modder szerencsére évek óta ügyködik azon, hogy a CDPR produkciójában is egymásnak eshessenek az emberek, ám nagyon úgy fest, hogy a Project Orion kódnéven készülő folytatás esetében már nem kell a tehetséges rajongókra várni a közös mókát illetően.
Korábban ugyebár a stúdió vezérigazgatója, Michał Nowakowski beszélt arról, hogy erősen fontolgatják a többjátékos mód beépítését, idén nyáron pedig egy új álláshirdetés utalt arra, hogy a cég ezzel kívánja feldobni a gyönyörűnek ígérkező második felvonást. Nos, a történelem újfent megismételte önmagát, mivel ezúttal is egy álláshirdetésnek köszönhetően merült fel a multiplayer lehetősége, a CDPR ugyanis olyan, harcokért felelős dizájnert (Senior Combat Designer) keres, aki előnnyel indul (de nem szükséges a jelentkezéshez!), ha szerzett némi tapasztalatot a többjátékos élmények terén.
Persze ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy biztosan kerül ilyen komponens a Project Orionba, de már túl sokszor hallottunk róla ahhoz, hogy véletlen legyen a dolog. Ha pedig már szóba kerültek a nyitott pozíciók, a stúdió egy olyan szakembert is keresett októberben, aki otthonosan mozog az állatok világában, szóval meglehet, hogy a folytatásban nem csupán imádnivaló (és természetesen megsimogatható) cicusok kapnak majd helyet. Mindez persze csak spekuláció, ám mivel még hosszú évekre vagyunk a megjelenéstől, minden apró morzsának örülni kell, nemde?
A borítóképek forrása: Steam