Én ugyan cseppet sem bánom, hogy Ciri lesz a The Witcher 4 (pontosabban a komplett trilógia) főszereplője, ugyanakkor továbbra is várok egy érthető magyarázatot arra, hogy miként (és főleg miért) lépett rá ténylegesen a vajákok útjára. Nagyjából biztosra vehető, hogy hosszú évekre vagyunk még az Unreal Engine 5-tel készülő szerepjáték megjelenésétől, a CD Projekt RED ugyanakkor így is megosztott már néhány információt az alkotással (valamint annak beharangozó előzetesével) kapcsolatban. Többek között egy olyan fontos dolgot is kiemeltek a szakik, aminek alapesetben teljesen egyértelműnek kellene lennie, ám egy olyan korban élünk, amikor még a triviális dolgokat sem árt aláhúzni a félreértések és a negatív hangok elkerülése végett.
Sebastian Kalemba (játékigazgató) és Pawel Burza (vezető kommunikációs menedzser) az AnsweRED Podcast 15 epizódjában beszéltek arról, hogy Ciri mozgása minden tekintetben különbözni fog Geraltétól, ami értelemszerűen a harcok során mutatkozik meg leginkább. A fejlesztők kiemelték, hogy bár a Fehér Farkas is mozgékony volt, ha összecsapásokra került a sor, fogadott lánya még hozzá képest is villámgyorsan keringőzik majd a szembenállókkal – ebből ugyebár a The Witcher 3: Wild Hunt során is kaptunk némi ízelítőt. Aki tehát attól félt, hogy a CDPR csupán lecserélte a karaktermodellt, az megnyugodhat, a termetéből adódóan agilisebb Ciri terelgetése ugyanis teljesen más élményt kínál, mint a legendás szörnyvadászé – azért bízzunk benne, hogy nem úgy fog pattogni a rosszarcúak és a bestiák között, mint Yoda A Sith-ek bosszújában.
A borítójépek forrása: CD Projekt RED