- Előfizetés alapú tartalmakkal bővülhet a Call of Duty
- Erre az Activision kapcsolódó álláshirdetése utal
A napokban rántotta le a leplet azóta már el is rajtolt GTA+ szolgáltatásáról a Rockstar Games, mellyel a Grand Theft Auto Online újgenerációs változatának játékosait célozza meg, minden hónapban számos játékbeli jutalmat és előnyt ígérve pénzükért cserébe.
New Activision job listing says "2022 is a stellar opportunity" with "line up of innovations in curated player experiences, multi-platform game play, subscription-based content, mobile game development, and a move to always on community and player connectivity" called "CoD 2.0" pic.twitter.com/mljg9dKShl
— CharlieIntel (@charlieINTEL) March 28, 2022
Úgy fest, hogy az Activision is valami hasonlón töri a fejét a Call of Duty-sorozat kapcsán, legalábbis erre utal álláshirdetése. A leírásban olvasottak alapján a kiadó szerint 2022 remek lehetőség számos innováció bevezetésére, melyek között említésre kerülnek a mobiljátékok mellett előfizetés alapú tartalmak is. A szövegben az Activision a sorozat ezen új fejezetét COD 2.0-ként emlegeti.